سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار مهیب ساختمان مسکونی در خیابان مولوی / حال مصدومان وخیم است

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار ساختمان مسکونی و مصدوم شدن 6 نفر از ساکنان ساختمان خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار داشت در ساعت 13:03 دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی از انفجار مهیبی در ساختمان مسکونی واقع در خیابان مولوی کوچه توسلی مطلع و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.  
وی ادامه داد: طبقه اول یک ساختمان 4 طبقه 12 واحدی دچار انفجار شده که به علت شدت انفجار دو واحد کناری محل انفجار نیز کاملا تخریب و خسارات فراوانی برجای گذاشت.  
 
ملکی افزود: در پی این انفجار مهیب شیشه های ساختمانهای مجاور همچنین دو دستگاه خودرو در پارکینگ ساختمان و 2 دستگاه خودرو در کوچه و یک تاکسی که در کنار ساختمان پارک بود دچار خسارت شده اند.  
 
آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه عملیات جستجو را آغاز کردند و6 تن از ساکنان را که مصدوم شده بودند به بیرون انتقال و تحویل و عوامل اورژانس دادند.  
 
این مقام مسئول در آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در پی ایمن سازی محل در ساعت 15 عملیات را به پایان رساندند و همچنین علت انفجار توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.  
 
لازم به ذکر است مصدومان این انفجار 2 مرد ، 2 زن و 2 کودک بودند که مرد 33 ساله ای به علت شدت سوختگی حال وخیمی داشت.  
 
انتهای پیام /
برچسب ها: کارشناسان ، کودک ، زن ، مرد ، مصدوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.