سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجهی که برای درمان واریز شد:

فرار مسئولان از پیگیری درمان دانش آموزان سوخته شین آباد

اولیای دانش آموزان سوخته شین آباد نگران از بی مسئولیتی آموزش و پرورش در قبال پذیرش مسئولیت درمان فرزندانشان هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حدود یک سال گذشته در 15 آذر ماه سال 91 در استان آذربایجان غربی شهرستان پیرانشهر مدرسه ای دخترانه در روستای شین آباد دچار حریق شد که متاسفانه در این حادثه تعدادی از دانش آموزان دختر در آتش سوزی سوختند.  
 
بر اساس این گزارش حال که یک سال از ماجرای این حادثه گذشته به سراغ والدین دانش آموزان شین آباد رفته ایم تا حرف دل پدری را بشنویم که سالها برای سلامت فرزندانشان تلاش می کردند.  
 
به گفته پدران دانش آموز شین آباد از آموزش و پرورش تماس گرفته و اعلام کرده اند که شرایط درمان فرزندانمان فراهم شده و جهت درمان می بایست به تهران برویم.  
اما حال که به تهران آمده ایم متاسفانه هیچ یک از وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت زیر بار مسئولیت پیگیری و درمان دانش آموز سوخته نمی روند.  
 
پدرانی که یک هفته در تهران آواره بوده از پاس دادن آموزش و پرورش و وزارت بهداشت گلایه دارند و داشته اند که فرزندانمان در معرض خطرات جدی هستند و احتمال قطع انشگتان باز دانش آموزان بیشتر شده است.  
 
یکی از پدران دانش آموزان سوخته شین آباد گفت: وزارت بهداشت ما را به بیمارستان جهت درمان معرفی کرده اما وقتی به بیمارستان مربوطه مراجعه کردیم. مسئولان بیمارستان اذعان داشته که هیچگونه و‌جهی به حساب بیمارستان جهت درمان معرفی واریز نشده و یک هفته ای است در تهران بلاتکلیف هستیم.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.