سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار برخی از مشخصات LG G3 پرچمدار بعدی ال جی

سال گذشته ال جی از یک پنل صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1440 یا Quad HD رونمایی کرد، محصولی که زمان استفاده ی آن توسط ال جی در هنگام معرفی اعلام نشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، گویا قرار است پنل صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1440 یا Quad HD، به عنوان صفحه نمایش پرچمدار بعدی ال جی مورد استفاده قرار بگیرد.

یک وب سایت کره ای بر اساس اعلام منابع خود، گزارش داد که ال جی قصد دارد تا نسل بعدی پرچم دار اندرویدی خود یا همان ال جی G3 را در نیمه ی دوم سال 2014 معرفی کند، محصولی که با صفحه نمایش Quad HD و پردازنده 8 هسته ای توسعه داده شده توسط ال جی عرضه می شود، و همچنین به سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

در اوایل سال میلادی جاری، ال جی توافق نامه ای را با کمپانی ARM به امضا رساند که بر اساس آن مجوز ساخت پردازنده‌های سری Cortex A50 که احتمالا 64 بیتی خواهد بود به ال جی واگذار شد،این پردازنده ها که LG Odin نام گذاری شده اند به احتمال فراوان در اسمارت فون G3 مورد استفاده قرار می گیرند، البته با توجه به عرضه ی گلکسی S5 سامسونگ در نیمه اول سال 2014، احتمال می رود که ال جی نیز پرچمدار خود برای سال 2014 را در نیمه اول این سال معرفی کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.