سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از رسیدن به دیدار فینال؛

درستکار: به حق خود رسیدیم/داوری هیچ مشکلی نداشت

مربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: تیم خونه به خونه بابل را به خوبی آنالیز کرده بودیم وبا برنامه ریزی که داشتیم توانستیم به حق خود که همانا پیروزی بود برسیم.

پژمان درستکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: برای دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل خونه به خونه بابل اردوی بسیار خوبی را با حضور تمامی نفرات تیم تشکیل دادیم و با برنامه ریز و مهره چینی مناسب توانستیم این تیم راشکست دهیم.

وی در خصوص این که مربیان تیم خونه به خونه نسبت به داوری اعتراض داشتمد گفت:به هیچ عنوان داوری مشکلی نداشت در وزن 74 کیلو گرم افضلی آزاد کار ما با قدرت روی تشک حاضر شد و توانست علی شعبان اف نفر سوم جهان را شکست دهد.

وی افزود:از آنجا که مربیان تیم خونه به خونه فکر نمی کردند که کشتی گیر ما در این وزن بتواند به برتری برسد سعی دارند با صحبت های بیهوده در اذهان عمومی تشویش ایجاد کنند.ضمن این باید عرض کنم تیم خونه به خونه انصافاً یکی از بهترین تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال بود اما در پایان مسابقات نه تماشاگرانش و نه مسئولان این تیم برخورد خوبی با اعضای تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار داشتند.

مربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) در پاسخ به این سوال که آیا می توانند سومین عنوان قهرمانی را نیز به دست آورند اظهار داشت:ما برای قهرمانی در لیگ آماده هستیم هر چند در مقابل تیم استیل آذین کار آسانی نخواهیم داشت اما مطمئن باشید با همه توان تلاش می کنیم تا برای سومین سال متوالی به عنوان قهرمانی برسیم.

در دریدار مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت که در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد تیم ثامن الحجج سبزوار در دیدار پر حاشیه و جنجالی توانست با نتیجه 4 بر3 از سد تیم خونه به خونه بابل عبور کند  وبه دیدار فینال برسد.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است (اسامی تیم ثامن سبزوار در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: یونس سرمستی 2 – مهران رضا زاده 4
60 کیلوگرم: بخان گوی گریف 10 – بهنام احسان پور 3
66 کیلوگرم: ماگومد قربان علی اف 7 - محمد نادری 4
74 کیلوگرم: رضا افضلی 7 - علی شعبان اف
84 کیلوگرم: احسان امینی 3 - میثم مصطفی جوکار 7
96 کیلوگرم: عرفان امیری 6 – جعفر دلیری
120 کیلوگرم: پرویز هادی 3 - طاها آکگول 5

گفتنی است تیم ثامن الحجج سبزوار قهرمان دو دوره گذشته رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در دیدار فینال عصر امروز(5 دی ماه) مقابل تیم استیل آذین ایرانیان که در مرحله مقدماتی دو بار مقابل مغلوب این تیم شده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، لیگ برتر ، جام ولایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.