سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونيک خبر داد:

"شکايات اينترنتي" کمتر از 2 درصد است

شکايات مردم از فروشگاههاي اينترنتي که نماد اعتماد دارند، کمتر از دو درصد است.

فرانک اسکوئي قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: کليه فروشگاههاي اينترنتي که موفق به دريافت و حفظ نماد اعتماد مي‌شوند، در 90 درصد موارد رضايت مشتري را در هنگام خريد و دريافت کالا تامين مي‌کنند.
 
وي با اشاره به اينکه بيشترين شکايات از خريدهاي اينترنتي مربوط به ارسال اشتباهي کالايي به جاي کالاي سفارش شده است، اظهار داشت: در شکايات اينترنتي، به هيچ وجه مواردي نظير گران‌فروشي و کم‌فروشي وجود ندارد.
 
اسکوئي با اظهار اميدواري از افزايش خريدهاي اينترنتي در کشور گفت: اين سبک خريدها، موجب کاهش اتلاف وقت و هزينه افراد مي‌شود.
 
قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونيک يکي از دلايل بالا رفتن انگيزه و اشتياق مردم به انجام خريدهاي اينترنتي را نظارت دقيق و هميشگي بر فروشگاههاي که نماد اعتماد دارند، بيان کرد و گفت: يکي از مزيتهاي بسيار مهم در کسب و کارهاي اينترنتي، نظارت دائمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت بهداشت و سازمانهاي نظارتي بر عملکرد اين فروشگاههاست.
انتهاي پيام/
برچسب ها: شکایت ، اینترنت ، اعتماد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.