سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرباسي: جدول مقدماتي تمامي انرژي بدمينتون‌بازان ما را گرفت

مربي تيم ملي بدمينتون کشورمان در خصوص مسابقات بين‌المللي ترکيه گفت: حضور نداشتن در مسابقات بين المللي، بازيکنان را از شرايط بازي دور کرده بود.

صادق کرباسي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات بين‌المللي ترکيه اظهار داشت: 27 کشور در مسابقات بين‌المللي ترکيه در بخش بانوان و آقايان حضور داشتند که در دو بخش انفرادي و دو نفره و میکس ثابت شرکت کردند و به دليل جايزه 5 هزار دلاري آن نيز اکثر کشورهاي اروپايي حضور داشتند و از آسيا نيز مالزي، قزاقستان و ايران و عراق شرکت کرده بودند.

مربي تيم ملي بدمينتون کشورمان افزود: سطح ملي‌پوشان کشورمان در جدول مقدماتي خوب بود ولي در جدول اصلي به دليل حضور رقيبان قدرتمند کارمان بسيار سخت شد و با حريفي مثل روسيه که با ملي‌پوشان خود حضور يافته بود به رقابت پرداختيم و روسيه توانست در نهايت در بخش دوبل اول و در انفرادي دوم شود.

وي در خصوص دختران ملي‌پوش نيز تصريح کرد: دختران ما هم کارشان بسيار سخت بود زيرا بلغاري‌ها دختران ملي‌پوشان را آورده‌ بودند و بسيار حرفه‌اي بازي مي‌کردند زيرا آن‌ها در کوران مسابقات حضور داشتند اما ما متأسفانه بازي‌هاي برون مرزي زيادي انجام نمي‌دهيم که بدمينتون‌بازانمان بتوانند خود را در آن مسابقات اثبات کنند ولي در نهايت نتايج‌شان قابل قبول بود با يک يا 2 امتياز نتيجه را به حريفانشان واگذار کرده بودند.

کرباسي در ارتباط با عدم نتيجه‌گيري گفت: کشورهاي ديگر اگر مي‌توانند در اين رشته ورزشي مدال کسب کنند به اين خاطر است که در هفته 25 تا 30 ساعت تمرين مي‌کنند و هر روز در 2 نوبت صبح و بعداز ظهر بدن خود را آماده نگه مي‌دارند اما ما نهايتاً بتوانيم روزي یک ساعت تمرين کنيم آن هم 3 روز در هفته و کاملاً از استانداردهاي حرفه‌اي دور هستيم.

وي خاطرنشان کرد: بدمينتون بازي‌هاي ايراني دغدغه اصلي‌شان اين ورزش نيست و به آن به عنوان يک فوق‌برنامه نگاه مي‌کنند زيرا از طريق آن نمي‌توانند امرار معاش کنند اگر يک اسپانسر بيايد و تيم‌هاي باشگاهي را حمايت کند قطعاً بازيکنان ما هم مي‌توانند در مسابقات بين‌المللي عملکرد بسيار بهتري را از خود به نمايش بگذارند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.