سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك مبلغ فعال در عرصه بين‌الملل:

فعاليت تبليغي مركز فدراسيون اهل‌البيت ‌(ع) در آرژانتين

مشاور رياست مركز جامعة‌المصطفي :‌ مركز فدراسيون اهل‌البيت (ع)‌ آرژانتين از مراكزي است كه مسلمانها در آن فعاليتهاي خوبي را پس از پيروزي انقلاب اسلامي انجام مي‌دهند.

حجت‌الاسلام محسن رباني در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در دو كشور برزيل و آرژانتين مسلمانهاي زيادي ساكن هستند،‌ در برزيل حدودا جمعيت مسلمانان هفت ميليون نفر و در آرژانتين حدود يك ميليون و 500 هزار مسلمان تخمين زده ‌شده است. در آرژانتين تعداد شيعيان و علويان زياد است و در مراكز فرهنگي به دنبال ارتقاي برنامه‌هاي فرهنگي و علمي و تلاش براي رشد اسلام هستند. 

وي با اشاره به معرفي يكي از اين مراكز فرهنگي وشيعي گفت: مركز فدراسيون اهل ‌البيت (ع) از مراكزي است كه مسلمانها در آن فعاليتهاي خوبي را بعد از پيروزي انقلاب اسلامي انجام مي‌دهند در ايام ماه محرم و ماه مبارك رمضان مسلمانها در آرژانتين فعالتر هستند و فعاليتهاي تبليغي خوبي را در اين ايام انجام مي‌دهند. 

اين مبلغ فعال در عرصه بين‌المللي گفت: هر سال چند مبلغ اعم از برمي و ايراني در قالب طرح كوتاه مدت و بلندمدت از ايران به آرژانتين اعزام مي‌شوند و در كنار ساير مبلغان و فعالان شيعي در اين كشور به فعاليت تبليغي و ترويج فرهنگ اسلامي مي‌پردازند.
 
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فعالیت ، تبلیغی ، ارژانتین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.