سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

صادرات بیش از یک و نیم میلیارد دلار ی کالا از مرزهای قصرشیرین به عراق

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: در 9 ماه گذشته از سال یک میلیارد و 698 میلیون دلار انواع کالا از طریق مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان به کشور عراق و اقلیم کردستان صادر شد.

یاور محمدی افزود: ارزش وزنی کالاهای صادر شده از مرزهای این شهرستان در این مدت چهار میلیون و 519 هزار تن بوده است و در مجموع میزان صادرات کالا از مرزهای این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش دلاری پنج درصد و از نظر ارزش وزنی 35درصد افزایش داشته است.



محمدی گفت : از مجموع صادرات کالا در این مدت، یک میلیارد و 495 میلیون دلار به ارزش وزنی دو میلیون و 899 هزار تن از مرز رسمی پرویزخان و یک میلیون و 620 هزار تن کالا به ارزش 203 میلیون دلار از مرز خسروی به عراق صادر شده است.



وی تاکید کرد: سیمان خاکستری، کیک و بیسکویت، کولر آبی، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی، شیلنگ پلاستیکی، هندوانه، ماست و کفش مهمترین کالاهای صادراتی ایران به کشور عراق در این مدت بوده است.



سرپرست فرمانداری قصرشیرین عنوان کرد : روزانه بطور متوسط 800 دستگاه کامیون کالاها از مرز پرویزخان و 200 دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از مرز خسروی به عراق صادر می شود./س



برچسب ها: کرمانشاه ، صادرات ، مرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.