سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ در دسته 72 کیلوگرم؛

وزنه‌بردار معلول قم گردن آویز برنز کشور را از آن خود کرد

دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان قم گفت: وزنه‌بردار معلول قمی با درخشش در پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولین کشور به نشان برنز این پیکارها دست یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمود شریفی به اعزام تیم وزنه‌برداری قم به رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد و عنوان داشت: پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولین کشور با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به میزبانی تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات که بیست و یکمین دوره پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جانبازان و معلولین محسوب می‌شد، ورزشکاران شرکت‌کننده از 22 استان کشور در 10 وزن برای کسب مقام های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: برای شرکت در این دوره از پیکارها، تیمی متشکل از برترین‌های وزنه‌برداری قم به این رقابت‌ها اعزام شد که خوشبختانه این تیم با کسب یک نشان برنز و مقام سومی با دست پر به قم بازگشت.

وی ادامه داد: در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور بیش از 100 وزن‌ بردار از 22 استان کشور حضور داشتند که طی آن در نتایج به دست آمده در پایان پیکارهای دسته 72 کیلوگرم این رقابت‌ها، نماینده قم یعنی رضا برومند به مقام سوم و نشان برنز رسید.

شریفی ابراز کرد: همچنین علی عبادی‌نیا دیگر نماینده قم در رقابت‌های این دوره در دسته 80 کیلوگرم به مقام پنجم نائل شد و سومین ورزشکار اعزامی هیئت جانبازان و معلولین قم یعنی کیوان اکبری نیز در دسته سنگین وزن در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم یاد آور شد: ورزشکاران این هیئت در تمام رشته‌های فعال در قم به عنوان نماینده قم در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌ باشگاه‌های کشور فروغ و ظهور بسیار خوبی داشته‌اند و مدال برنز رشته وزنه برداری موفقیت های این هیئت را کامل‌تر کرد.

وی افزود: این در حالی است که در حال حاضر ورزشکاران جانباز و معلول عضو و فعال در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در رشته‌های متنوعی از جمله شنا، والیبال نشسته، تنیس با ویلچر، تیراندازی با کمان، وزنه‌برداری، بسکتبال با ویلچر و دو و میدانی حضور بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور دارند./س

برچسب ها: قم ، وزنه ، بردار ، معلول ، برنز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.