سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت 9 دی؛

تجربه گرانسنگ برخورد با فتنه نبایستی فدای ساده‌اندیشی و یا تندروی عده‌ای خاص شود

جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه‌ای بر هوشیاری امت ایران در خلق حماسه ۹ دی آفرین گفته و همگان را برای حضور تیزبینانه و با بصیرت در یوم‌الله 9 دی دعوت می‌نماید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه‌ای بر هوشیاری امت ایران در خلق حماسه ۹ دی آفرین گفته و همگان را برای حضور تیزبینانه و با بصیرت در یوم‌الله 9 دی دعوت می‌نماید.

متن بیانیه بدین شرح است:

درود بیکران بر روح بلند احیاء کننده اسلام راستین در عصر حاضر، انسان وارسته قرن، همان بزرگ مردی که با هدایت و نگاه ژرف خود جوهره دشمن‌شناسی را در نهاد جامعه اسلامی بنیان نهاد و ملت فداکار ایران اسلامی را به این سلاح کارآمد مجهز کرد، سلام بر جانشین به حق و شایسته او که همواره و بدون وقفه از کیان اسلامیت، جمهوریت و استقلال این کهن مرز پاسداری می‌نماید، شاید ساده‌اندیشی باشد که هشدارهای مکرّر رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی را در ارتباط با فتنه 88 تنها در حد مطالبة برخورد با یکی چند انسان فتنه‌گر خلاصه کنیم. رویه انبیاء و اولیاء الهی برخورد با جهل است تا جاهل.

اگر چه جاهل در مقابل عمل خود مسئول است. اما تجربه گرانسنگ برخورد با فتنه نبایستی فدای ساده‌اندیشی و یا تندروی عده‌ای خاص شود، تجربه فتنه 88 پیام همیشگی خود را دارد که دشمن خارجی بیدار است اگر ما بخواب برویم به فرمایش مولایمان امیرالمومنین علی علیه‌السلام دشمن بخواب نمی‌رود، تجربه سال 88 به ما می‌گوید ماهیت فتنه خود باطل است و همه ظرافت امر فریب نخوردن و سکوت نکردن در مقابل فتنه است.

تجربه راهپیمائی 9 دی سال 88 بیان این واقعیت است که آنچه انقلاب اسلامی و نظام ارزشی و دینی جمهوری اسلامی را در تقابل تند بادهای فتنه و توطئه دشمنان خارجی به سرکردگی قطب سرمایه‌داری غرب و صهیونیزم بین‌الملل بیمه می‌نماید و از گردنه‌های سخت و سنگلاخ عبور می‌دهد فهم صحیح از اوضاع و احوال سیاسی دنیا و حال دشمنان و دوستانمان است، قطعاً ملتی که با بصیرت لازم دشمنان خود را به موقع نشناسد چیزی غیر از شکست و افتادن در دام وابستگی نصیبش نمی‌شود، جبهه پیروان خط امام و رهبری بر هوشیاری چنین امتی‌آفرین گفته و قدردان ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این مردم است، در انتها خاطره پرشکوه و غرورآمیز حضور مردمی در راهپیمائی 9 دی را گرامی میداریم و همگان را برای حضور  تیز بینانه در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی بخصوص اکنون که موضوع مذاکرات هسته‌ای در دستور کار جدی دولتمردان است فرا می‌خوانیم.

جبهه پیروان خط امام و رهبری

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.