سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

آغاز فراخوان سومین مسابقه سراسري وبلاگ نويسي « نماز »

فراخوان سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی « نماز » آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی « نماز » به میزبانی این استان برگزار می شود، گفت: علاقمندان با گروه سنی 13 سال و بالاتر می توانند تا 20 اسفند، آثار ( وبلاگ های ) خود را در پایگاه اینترنتی مربوطه، به نشانی http://chb-namaz.ir ثبت کنند.

حجت الاسلام محمد کریمی، هدف از برگزاری این مسابقه را هدایت جوانان و نوجوانان در فضای مجازی نماز، ساماندهی وبلاگ های ارزشی با موضوع نماز در سراسر کشور، ترغیب وبلاگ نویسان به موضوع ارزشمند نماز، شناسایی یاوران نماز در فضای مجازی مجازی و سایبری و آشنایی نسل نو با معارف نماز برشمرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه سراسری در 15 شاخص برگزار می شود، افزود: شیوه های رونق نمازهای جمعه و جماعت، آسیب شناسی وضعیت نماز در جامعه، راهکارهای ایجاد حضور قلب در نماز، کارکردهای مسجد نمونه و موفق، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم و بررسی تحلیلی آیات و روایات نماز، نماز اول وقت، اسرار و چرایی نماز، نماز در ادیان، و آثار و برکات نماز، از موضوعات این مسابقه است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آیین اختتامیه این مسابقه سراسری، نیمه نخست اردیبهشت سال آینده به میزبانی شهرکرد برگزار و از 110 برگزیده در این آیین تجلیل می شوند./س

برچسب ها: مسابقه ، وبلاگ ، نماز ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.