سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

هشدار نسبت به ورود نسل چهارم مواد مخدر صنعتی

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، در خصوص ورود نسل چهارم مواد مخدر صنعتی به عنوان روانگردان های با منشاء گیاهی به کشور و تبلیغ این مواد با عناوین نشاط آور، هشدار داد.

بابک دین پرست، با اشاره به سخنان اخیر وزیر کشور در خصوص ورود نسل چهارم مواد مخدر صنعتی به چرخه اعتیاد، گفت: یکی از ویژگی های مخدرهای صنعتی، سهولت دسترسی آن است و الزام آشنایی خانواده ها با این مواد، از مهم ترین نکات در کاهش آسیب های مربوطه است.
وی، از تغییر الگوی مصرف مواد مخدر به عنوان یک هشدار جدی برای جامعه و مسئولان یاد کرد و افزود: این معضل از مباحث مهم مبارزه با مواد مخدر است، چرا که در هر مبارزه، نسل دیگری از مواد مخدر جایگزین می شود و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر با نسل چهارم این مواد مواجهند.
دین پرست، با بیان اینکه لازم است عرصه مقابله با مواد مخدر به موضوعی اجتماعی تبدیل شود، اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم، مقابله با مافیای مواد مخدر و کاهش آسیب های آن در کشور آسان تر می شود.
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، با بیان اینکه دنیا درگیر نسل چهارم مواد مخدر شده است، گفت: این مواد هنوز وارد ایران نشده و گزارشی مبنی بر ورود این مواد به کشور اعلام نشده، ولی باید آمادگی لازم را برای مقابله با این مخدرهای روانگردان داشته باشیم زیرا ممکن است افرادی به این نوع مواد گرفتار شوند.
معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، به منظور بررسی روند اجرای طرح های مقابله با مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری و حضور در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان به شهرکرد سفر کرده بود./س

برچسب ها: هشدار ، ورود ، نسل ، چهارم ، مواد ، مخدر ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.