سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ عطار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،

درگیری مسلحانه پلیس با سارقان مسلح/کودکان سپر انسانی شدند/رئیس اداره جنایی مجروح شد

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از پانزده ساعت درگیری مسلحانه شدید پلیس آگاهی با سارقان مسلح در زاهدان خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه از منازل توسط گروهی از سارقین مسلح در شهر زاهدان در ماه جاری، کارآگاهان پلیس سیستان و بلوچستان در یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارقین و مخفیگاه آنان شدند.  
 
سرهنگ عطار ادامه داد: سارقین مسلح در آخرین حرکت اقدام به گروگان گرفتن دو کودک ده و یازده ساله نموده و از آنان به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و در یکی از محلات شهر زاهدان مخفی گردیدند.  
 
وی افزود: مامورین آگاهی استان با کمک یگان ویژه ف.ا.ا سیستان و بلوچستان، محل را محاصره که در ابتدا از سارقین مسلح با بلندگو خواسته شد خود را تسلیم و گروگان ها را آزاد نمایند.  
 
این مقام مشئول انتظامی اظهار داشت: نامبردگان بدون توجه به این اخطار پلیس، شروع به تیر اندازی به سمت مامورین نموده که در پی این اقدام و پس از پانزده ساعت درگیری مسلحانه شدید با این اشرار، نهایتا دو نفر از سارقین مسلح به هلاکت رسیده و چهار نفر دیگر دستگیر می گردند.  
 
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطر نشان کرد: از سارقین چهار قبضه سلاح کلاش و یک اسلحه برنو و یک قبضه کلت کمری و سه جیب خشاب و تعداد شش خشاب کلاش کشف و ضبط گردید. گروگان ها صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند. 

متاسفانه در این درگیری مسلحانه تعداد 5 نفر از مامورین پلیس زخمی شدند که از این تعداد سه نفر از پرسنل اداره مبارزه با جرائم جنایی آگاهی استان سیستان و بلوچستان بودند از جمله سرهنگ دشتی زاده رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله سارقین مسلح قرار گرفت. 

انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۱۱:۲۲ ۰۷ دی ۱۳۹۲
موفقیت مامورین نظامی را از خداوند خواستاریم ولی توجه فرماید که تصویر مجرمین کاملا پخش شود تا مردم انها را شناسایی نمایند
حميد
۱۹:۵۴ ۰۶ دی ۱۳۹۲
خدا قوت.خسته نباشيد
احمد
۱۰:۳۰ ۰۶ دی ۱۳۹۲
از پرسنل زحمت کش وخدوم انتظامی تشکرمی کنم
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۶ دی ۱۳۹۲
بچه ها چي شدن؟!!
مرتضی
۰۸:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۲
با سلام
واقعا دست این عزیزان درد نکنه اجرشون با اما حسین (ع) امروز روزی نیست که بخواهد کسی در مقابل نیروی قدرتمند نیروی انتظامی قد بلند بکند . این رو جهانیان خوب فهمیده اند و این ساده های ابلحه رو عروسک خیمشه بازی خود در منطقه شرق کشور جهت نا امن کردن منطقه به حرکت در اوردهاند که به شکرانه خدا و همت این عزیزان مشت محکمی دیگر بر دهان انان خورد .