سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

عرصه فناوری اطلاعات هدفی برای هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی است

عضو هیئت مدیره شورای مرکزی نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: واگذار کردن برگزاری نمایشگاه ایران کام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و بحث برون سپاری و خصوصی سازی است.

ایرج لایق در گفتگو باخبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در عرصه ملی و اطلاع رسانی از آخرین پیشرفت‌ها سبب انتقال تجربه شده و همچنین بخش خصوصی و دولتی با حضور گسترده خود می توانند اقدام به نوآوری و ایجاد فضای رقابتی نمایند که نتیجه آن بروز خلاقیت و آگاه سازی است.

نماینده خراسان رضوی در شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به این که صنعت‌نمایشگاهی اقشار مختلف جامعه را از آخرین دستاوردها و تجربیات وتکنولوژی های روز جهان آگاه می کند گفت:یکی دیگر از اثرات مهم برگزاری نمایشگاه ایجاد هم افزایی و هم کاری در بخش های مختلف دولتی و خصوصی است.

وی اضافه کرد:وقتی ارگان ها، شرکت‌ها و واحدهای مختلف دستاورد ها و تجربیات خود را در نمایشگاه عرضه می کنند حداقل اتفاق ممکن ایجاد هم افزایی میان بخش‌های خصوصی و دولتی است.

لایق گفت: تحقق امر برون سپاری و خصوصی سازی که مورد تایید مقام معظم رهبری است در برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند ایران کام باحمایت و توسط بخش خصوصی می تواند به صورت زیر ساختی و بنیانی به این صنعت کمک نموده و فعالان عرصه فناوری اطلاعات را بیشتر از گذشته مورد توجه قرار داده و در راستای نحقق سند چشم انداز کشور و تمرکز زدایی به توسعه شاخص های استانی کمک ویژه‌ای کند.

عضو هئیت مدیره شورای مرکزی نظام صنفی رایانه ای کشور با بیان این که در نمایشگاه ایران‌کام می تواند در بخش فروش فروش و فروشگاهی قوی تر از بخش های دیگر عمل کند گفت: امسال خوشبختانه قرار است که بحث فروش در نمایشگاه به صورت جداگانه انجام شود و اگر نمایشگاهی با خصوصیات بالا را بتوانیم ارائه دهیم در راستای تحقق سند چشم انداز و فرمایشات مقام معظم رهبری قدم برداشته‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، شانزدهمين نمايشگاه بین المللی کامپیوتر، تجارت الکترونیک، اینترنت و ماشینهای اداری مشهد هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات واطلاع رسانی از 17 الی 20 دی ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد به ارائه محصولات جديد در زمينه سخت افزار،نرم افزار،ماشين هاي اداري،فناوري اطلاعات و همچنين ارائه دهندگان خدمات اينترنتي مي باشد كه در بخش مخابرات غير از تجهيزات مخابراتي، اوپراتور هاي مختلف به ارائه خدمات نوين خود خواهند پرداخت.

 

برچسب ها: عرصه ، فناوری ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.