سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان بروجن: باشگاه پرسپولیس در این استان به جوان‌ها نشاط و شادابی می‌بخشد

مدیر کل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری گفت: ممنون هستم از باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که با حضور و فعالیت خود در این استان، به جوان‌ها نشاط و شادابی می‌بخشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جهانگیر خبازی مدیر کل اداره ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری در همایش مدارس فوتبال پرسپولیس در بروجن افزود: این حضور و این طرح برای ما ارزشمند است و ما سپاسگزار هستیم و بدون تردید باشگاه پرسپولیس در حوزه ما که همانا ارتقاء سطح ورزش است، تاثیرگذار خواهد بود.
 
وی افزود: ورزش کارکردهای مختلفی در حوزه‌های متفاوت دارد. هم از نظر بهداشت روان، سلامت جسم، سلامت اجتماعی و هم اعتماد به نفس در حوزه‌های مختلف. مدیریت با این بضاعت‌ها از جمله هنرمندی‌های مدیران ورزشی است.
 
خبازی تصریح کرد: ایجاد نمایندگی مدارس فوتبال پرسپولیس در بروجن با این سطح امکانات انصافا کاری است که باید مورد تقدیر قرار گیرد و ما هم اینک در کنار آنها خواهیم بود تا به ورزش پایه کشور کمک شود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان بروجن خاطرنشان کرد: ما معتقدیم کاری که باشگاه‌ها انجام می‌دهند در راستای اهداف ماست و آنها اهداف اداره ورزش و جوانان را دنبال می‌کنند آن هم با یک شکل سازمان یافته، منظم و خدماتی که می‌تواند بدون تردید زمینه ارتقا را فراهم کند. پس ما باید در کنار آنها، حامی و همراه باشیم. نیاز است طی برنامه‌ای روشن و شفاف از کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، اعم از نمایندگی، فعالیت‌ها و خدماتی که بسترسازی می‌شود، مورد حمایت قرار گیرند و طبعا ما همیار آنها خواهیم بود تا زمینه‌های رشد آنها را فراهم کنیم.
 
جهانگیر خبازی در پایان گفت: فضای ورزش ما کاستی دارد و به همین نسبت محرومیت‌ها و محدودیت‌هایی داریم، به طوری که در آماری که در وزارت‌خانه داریم، جزو استان‌های پائین جدول سرانه ورزشی هستیم که بسیاری از استان‌ها در محدوده یک متر و لااقل اکثر استان‌ها بالای 50 سانت سرانه ورزشی دارند. 31 سانت سرانه ورزشی استان است ولی از نظر سرانه بودن، 6 ماه هوای سرد داریم و امکان انجام ورزش در فضای آزاد شرایط را دشوارتر می‌کند.
برچسب ها: وزارت ، پرسپولیس ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ورزشکار
۰۰:۲۱ ۰۵ دی ۱۳۹۲
من از آقای مصطفی انصاری نیا تقدیر و تشکر میکنم به خاطر حضورش در بروجن