سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ ایستگاه های تندرستی با حضور گسترده شهروندان منطقه 7

مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 7 از برگزاری همایش بزرگ ایستگاه های تندرستی با حضور شهروندان و شهردار منطقه 7 خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 7، محمد حیدری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامی داشت حماسه نهم دی ماه ، همایش بزرگ ایستگاههای تندرستی با حضور رضا نگهبان شهردار محترم منطقه 7 ، محمود منیعی معاون امور اجتماعی و فرهنگی  و جمعی از مدیران شهری ، شورایاران ، ورزشکاران و شهروندان منطقه  روز دوشنبه  هفته آینده  در منطقه 7 برگزار می شود.
 
وی افزود: در این همایش، گروههای مختلف شهروندان منطقه با حضور در بوستان اندیشه  ضمن دریافت برگه‌های قرعه کشی، شاهد اجرای برنامه های ویژه ورزشی، تندرستی و ... خواهند بود.
 
مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 7 با تاکید بر اشاعه ورزش شهروندی و همگانی تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزش همگانی بهانه ای است برای دور هم جمع کردن خانواده ها، همایش ایستگاه های تندرستی با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط ،تحکیم بنیان خانواده ها و ترغیب آنان به ورزش در منطقه برگزار می شود.
 
 محمدی تاکید کرد: این همایش روز نهم دیماه راس ساعت 7 صبح با حضور هزار نفر از بانوان و آقایان نواحی پنجگانه منطقه  در بوستان اندیشه برپا خواهد شد و تمام علاقمندان  می توانند در این همایش شرکت کنند.

برچسب ها: همایش ، ایستگاه ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.