سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوغان:

برخي طرف هاي خارجي در امور داخلي تركيه مداخله مي كنند/تحقيقات درخصوص پرونده فساد مالي بايد محرمانه بماند

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه طی سخنانی که به طور زنده از شبکه تلویزیونی دولتی ترکیه، تی آر تی، پخش شد، جنجال اخیر پرونده فساد مالی را «دسیسه‌ای برای ضربه به استقلال و پیشرفت ترکیه» خواند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبكه تي آرتي:"رجب طيب اردوغان" نخست وزير تركيه پس از استعفاي سه تن از وزراي كابينه اش در سخناني تاكيد كرد:در تصحيح اموري كه در آن اشتباه كرديم،تاخير نخواهيم كرد و هركسي كه ما را به فساد متهم مي كند،حق و عدالت را نمي شناسد.

وي در ادامه با بيان اينكه روند تحقيقات درخصوص پرونده فساد مالي برخي از مقامات دولتي بايد محرمانه بماند گفت:آنچه كه در خلال اين روند به دست بياوريم را به رسانه هاي ارائه نخواهيم كرد.

نخست وزير تركيه در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد:برخي از نيروهاي داخلي و خارجي در امور تركيه مداخله كرده و به دنبال بي ثبات كردن كشورمان هستند.

نخست وزير ترکيه همچنین اظهار داشت موضوع فساد را تحمل نخواهد کرد. اردوغان در حالي اين مطلب را مطرح کرده است که پرونده فساد مالي در ترکيه هر روز ابعاد جديد به خود مي گيرد و امروز دو وزير کابينه اردوغان از سمت خود استعفا کردند.

انتهاي پيام/




برچسب ها: اردوغان ، ترکیه ، وزیر ، کابینه ، رجب ، طیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
طوفان
۲۳:۱۸ ۰۴ دی ۱۳۹۲
امریکا دلش به حال مردم ترکیه نمی سوزد و میخواهد ترکیه هم مثل سوریه ویران شود ولی مردم ترکیه این حیله استکبار را درک خواهد کرد و ما ملت ایران از اقای اردوغان خواهش میکنیم به مرزهای سوریه و حرکات تروریستها نظارت کنند و گول هیمنه تو خالی غرب را نخورند که اگر خاور میانه ویران شود گورستان غربیها خواهد بود،ای رهبر ازاده اماده ایم اماده.