سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی آسیب های روانی زلزله در "رادیو سلامت"

زلزله از پدیدهای طبیعی است که در طول تاریخ حیات بشر بارها انسان را به وحشت انداخته و باعث تخریب شهرها و روستاهای زیاد همراه با تلفات انسانی شدید بوده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، شبکه رادیویی سلامت همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله پنجشنبه 5 دی ماه ویژه برنامه های متنوعی را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.

گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت نیز در برنامه «پشت پلک صبح» و ویژه برنامه زنده «آوای زمین» از ساعت12:30 تا 14 با حضور کارشناسانی از پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و ستاد بحران وزارت کشور به موضوع زلزله در ایران خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش؛ برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده  از ساعت 10:20 به مدت 40 دقیقه به بررسی کنترل روانی بحران زلزله، مسائل روانی قبل، هنگام و بعد از زلزله، مقایسه فرهنگ ما با سایر کشورهایی که درگیر زلزله هستند، و بالابردن امنیت و آرامش روانی خانواده با افزایش آگاهی می پردازد.

همچنین گروه سلامت تفريحات در برنامه های «قاصدک« و «آسمون ريسمون» با موضوع زندگی ایمن؛ گروه سلامت جسم و پیشگیری در برنامه «فراسو» و گروه سلامت معنوی در برنامه «صبح و زندگی» در این روز به موضوعات مرتبط با زلزله خواهند پرداخت.

گفتنی است: برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.