سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رییس دانشگاه آزاد رودهن عضو شورای پژوهشی ناجای شرق تهران شد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با ابلاغ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) ویژه شرق تهران، به عنوان عضو شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / در حکم فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران ˈعلیرضا ایرانبخشˈ به مدت دو سال به عنوان عضو شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران منصوب شد.

در حکم صادره از سوی سردار سرتیپ سیروس فتحی رییس شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی و فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران، آمده است : بی شک گام نهادن و موفقیت در مسیر توسعه و تعالی نیازمند همت و تلاش در حوزه علم و تحقیق است.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر این باور، با توفیق بهره گیری از عناصر سازمانی و همکاران و اساتید دانشگاهی به این مهم اهتمام دارد.

وی اضافه کرد: نظر به شایستگی و سوابق علمی و زمینه تعامل همکاری علمی در امور پژوهشی به موجب این حکم جنابعالی را به مدت دو سال به عنوان عضور شورای پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران انتخاب می نماییم.

سردار فتحی در این حکم تاکید کرده است: امیدوارم در سایه توجهات حضرت حق با حضور فعال و مستمر در جلسات شورا و با بهره گیری از توان علمی خود و همکاری با سایر اساتید و پژوهشگران زمینه اجرای فعالیت های تحقیقاتی و مطالعاتی کارآ و اثربخش را بیش از پیش فراهم آوردید./ش


برچسب ها: دانشگاه ، رودهن ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.