سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری: مصدومیت جهانبازی در حد تعویض کردنش نبود

حسین عسگری، ريیس دپارتمان داوری گفت: تیم داوری بازی استقلال و داماش نمایش خوبی داشتند و بازی مشکل خاصی نداشت و روند بازی هم به گونه ای نبود که قضاوت مشکلی پیش روی داوران بازی قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عسگری اظهار داشت: تیم داوری بازی استقلال و داماش نمایش خوبی داشتند و بازی مشکل خاصی نداشت و روند بازی هم به گونه‌ای نبود که قضاوت مشکلی پیش روی داوران بازی قرار دهد.

وی ادامه داد: از دقیقه 20 بازی داور بازی از ناحیه زانو مصدومیتی برایش پیش آمد که من به عنوان ناظرداوری بازی هم متوجه شدم اما طوری نبود که داور نتواند بازی  را قضاوت کند. بین دو نیمه با جهانبازی صحبت کردم و گفتم اگر مشکلی هست موعود بنیادی فر می تواند قضاوت کند. جهانبازی گفت که روز قبل از بازی در حالیکه تمرینات انفرادی انجام می داده دچار مصدومیت خفیفی شده است و البته تا روز بازی دردی در ناحیه زانو نداشته اما از دقیقه 20 بازی درد دوباره به آن ناحیه برمی گردد.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: جهانبازی توانست در نیمه دوم هم به خوبی قضاوت کند و مصدومیت جزيی هم اثری روی کارش نگذاشت و مصدومیتش در حد تعویض کردنش نبود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.