سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

هلال احمر در فعالیت‌های معنوی پیشقدم است

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هلال احمر به عنوان یک مجموعه عامل‌المنفعه و خیرخواهانه در حرکت‌های معنوی پیشقدم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید کمال‌الدین میر جعفریان امروز در همایش تجلیل از داوطلبان هلال احمر در اردبیل اظهار داشت: فعالیت جمعیت هلال احمر محدود به کمک‌های امدادی و یا طرح‌های مناسبتی خاص نیست بلکه هلال احمر بدون محدودیت و فرامرزی عمل می‌کند و تنها با هدف و نیت بشر‌دوستانه و خداپسندانه سعی می‌کند دردهای بشری را کاهش داده و زمینه یک حرکت مثبت و سازنده را فراهم آورد.

وی گفت: نیروهای پرتلاش جمعیت هلال احمر شبانه‌روز تنها با نیت خالص خدمت‌رسانی در سنگرها مختلف حاضر هستند و همه سعی‌شان بر این است تا دردی را التیام بخشیده و گره‌ای را باز کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: کمک‌های خیرین در این مجموعه جمع‌آوری شده و در مسیری مصرف می‌شود تا بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های افراد نیازمند برطرف شده و آنها بتوانند به راحتی زندگی راحت و آرامی را داشته باشند.

میرجعفریان همچنین تصریح کرد: هلال احمر با استقرار اکیپ‌های خود در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی سعی می‌کند تا زمینه و بستری را فراهم کند که ترددها و مسافرت‌های فصل زمستان به راحتی و با کمترین آسیب انجام شده و مردم بتوانند به مقاصد خود برسند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه مجموعه پر تلاش هلالاحمر از دستگاه‌های پرتوان بحران و حضور به موقع در سر صحنه حوادث و اتفاقات ناگوار بیان کرد و ابراز داشت: جمعیت هلال احمر بر اساس منشور جهانی و بین‌المللی خود نه تنها خدماتش مربوط به مرزهای کشور و مناطق همجوار نیست بلکه سعی می‌کند در گستردگی بسیار فراوان انجام خدمات کرده و دست‌گیر محرومان، مستضعفان و آسیب‌دیدگان باشد/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، هلال ، احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.