سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانلود يك بازي جذاب؛

اين" بازي ايراني" بيش از 1700 بار دانلود شده است

این بازی تنها با گذشت کمی بیش از یکماه از زمان انتشار، حدود ۱۷۰۰ بار در هر روز دانلود شده است، که آمار استقبال بی نظیری نسبت به بازی های آنلاین و حتی در میان بازی های ایرانیاست.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛بازی فروت کرفت یک بازی کارتی مفرح است که برای گروه سنی ۱۴-۳۰ سال طراحی شده است، محیط جذاب و امکانات گسترده این بازی تا کنون جمع کثیری از جوانان و نوجوانان را دور هم جمع کرده است. دراین بازی شما امکان چت کردن و ارسال پیام به همگروهی ها و دیگر بازیکنان را دارید و می توانید تنها با معرفی این بازی به دوستان خود امتیاز خود را در بازی افزایش دهید.

فروت کرفت به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است که از طرفی کارکردن با آن برای کاربران ایرانی آسان و دلچسب است و از طرفی باعث می شود که بازی در سطح جهانی باشد. فروت کرفت پییشتر بر روی اپل استور آسیایی منتشر شده و قرار است به زودی بر روی اپل استور در آمریکا و اروپا و همچنین گوگل پلی نیز منتشر شود.

طراحان این بازی در نظر دارند تا پایان سال جمعیت بازیکنان فروت کرفت را به بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر برسانند لازم به ذکر است این بازی رایگان است.

مشخصات فایل دانلود:
حجم: 29.7 مگابایت
شرکت سازنده: fruitcraft.ir
اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر




مخصوص سیستم های اپل (iOS):
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ایران
۰۱:۲۶ ۰۹ تير ۱۳۹۳
من این بازی را در موبایلم دانلود کردم بازی جالبی نبود
محمدگودرزی
۱۰:۰۸ ۱۴ دی ۱۳۹۲
سلام به هرچه خبرنگاره واقعآسایت شماعالیه حرف نداره ممنون
محسن
۱۱:۳۷ ۰۶ دی ۱۳۹۲
دانلود نمیشه
بهلول
۱۰:۱۰ ۰۶ دی ۱۳۹۲
ای کاش مثل دهه فجر که مسابقات بین المللی فیلم و... داریم یک سری مسابقات بین المللی بازیهای کامپیوتری آنلاین و حضوری هم در یکی از ماههای سال، خصوصا تابستون گذاشته میشد که بچه های مدرسه ای و دانشجو ها و جوانان از كل دنیا میتونستن شرکت کنن، با مزایا و جوایز ویژه و در کنار این مسابقات نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانه ای هم برگزار میشد که به این روش هم فروش بازی و معرفی بازی باشه و هم نسل جوون خارجی به بهانه برنده شدن و شرکت در مسابقات، با فرهنگ و تمدن ایران هم آشنا بشه، این یکی از روشهای مبارزه با تهاجم فرهنگی هست. در عرصه بازیهای گوشیهای موبایل و تب لتها و نوت پدها باید ایران جدی حضور پیدا کنه چون واقعا دنیا را تسخیر میکنند و دنیای آینده و فرهنگ آینده را با این روش میشه واقعا متاثر کرد. در ثانی به این روش به دنیا و خصوصا مردم دنیا که هیچ ایده و تصور مثبتی از ایران ندارند، و شبانه روز با تبلیغات منفی شبکه های تلوزیونی خارجی بمباران میشند، به این روش میتونن با پیشرفتهای تکنولوژی و فرهنگی و اجتماعی ایران آشنا بشند.
مجتبی
۰۷:۲۸ ۰۶ دی ۱۳۹۲
واسه کامپیوتر نیومده؟
اسدالله باقركاظمي
۰۲:۰۲ ۰۶ دی ۱۳۹۲
سلام من مشتري ثابت سايت خوبتان هستم ولي متاسفانه فيلم هائي كه به اشتراك ميگذاريد براي من در دماوند قابل ديدن نيست سرعت اينترنت مثلا ADSL ولي هميشه نزيك 100 كيلو بايت و ما نميتونيم فيلم ها را ببينيم .
احمد
۰۰:۱۶ ۰۶ دی ۱۳۹۲
خیلی سایتتون باحاله.هم جامع و هم به روزه!!!!!!!!!!!!!!
ابی
۲۲:۲۸ ۰۵ دی ۱۳۹۲
از نظر شما 1700 بار واسه یه بازی خیلی زیاده؟؟؟؟؟
بهلول
۱۰:۰۴ ۰۶ دی ۱۳۹۲
دوست عزیز واسه شروع و پا گذاشتن تو این عرصه میتونه خوب باشه، شما نباید در شروع انتظار استقبالی نظیر بازیهای آنلاین خارجی داشته باشی. در همین حد هم که ایرانی در این عرصه پا گذاشته خودش خوبه. ولی امیدوارم جامع باشه و با برنامه و هدفمند. شاید چند سال دیگه هم بهره های فرهنگی و هم اقتصادی از این برده بشه.
حسین
۰۹:۱۲ ۰۵ دی ۱۳۹۲
واقعا توپه
اسماعیل
۲۳:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۲
این دفعه اوله به سایت شما میام وسایتتون عالیه
محمد جواد
۲۱:۳۶ ۰۴ دی ۱۳۹۲
چرا نصفه دانلود میشه