سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

امسال 31 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی سرپل ذهاب مصوب شد

مدیرجهاد کشاورزی سرپل ذهاب گفت: امسال 31 طرح کشاورزی با 41 میلیارد و 201 میلیون ریال اعتبار در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان به تصویب رسید

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی عباسی گفت: از مجموع طرح های مصوب 26 طرح با اعتباری بیش از 31 میلیارد و 668 میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شدند که چهار طرح آن با شش میلیارد و 335 میلیون ریال اعتبار در حال عقد قرارداد است.

وی وضعیت کشاورزی شهرستان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: سال گذشته در مجموع 253 طرح کشاورزی، زنبورداری و بخش دام با اعتبار 54 میلیارد و 546 میلیون ریال در این شهرستان مصوب شده بود که از این میزان، 237 طرح با 51 میلیارد و 85 میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

مدیرجهاد کشاورزی سرپل ذهاب اضافه کرد: پنج طرح دیگر نیز امسال با یک میلیارد و 39 میلیون ریال اعتبار در شرف بهره برداری است و 11 طرح هم با دو میلیارد و 422 میلیون ریال اعتبار انحراف داشته اند.

عباسی با بیان اینکه شش طرح از 11طرح انحرافی به بانک عودت خورده و پنج طرح دیگر اخطاریه دریافت کرده اند، از واگذاری 302 هکتار از اراضی ملی به 71 نفر کارشناس بخش کشاورزی و 110نفر بهره بردار محلی در سال گذشته خبر داد.

سال گذشته کارگروه کشاورزی شهرستان بعنوان فعال ترین کارگروه کشوری، فعالیت های ارزنده ای داشت ولی متاسفانه امسال بدلیل کمبود اعتبارات، فعالیت ها در این حوزه محدود شده است

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد./ش

برچسب ها: کارگروه ، توسعه ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.