سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار پیشوا:

پيشرفت در کشاورزي مطلوب است اما ظرفيت ها بيش از اين است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: تاسیس اولین صندوق توسعه حمایت کشاورزی استان در پیشوا قدم بزرگی در حمایت از کشاورزان شهرستان بشمار می رود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، جلسه کارگروه توسعه کشاورزی با حضور همه اعضا در فرمانداری شهرستان برگزار شد
 
در این نشست با بررسی مصوبات قبل در موضوعات تقویت توسعه کشاورزی شهرستان، افزایش تولیدات، تسهیل پرداخت تسهیلات بیمه کشاورزان و موارد دیگر مورد بررسی قرار گرفت.
 
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: پیشرفت خوبی که در بخش کشاورزی صورت گرفته است تاسیس اولین صندوق توسعه حمایت کشاورزی استان در شهرستان پیشوا قدم بزرگی در حمایت از کشاورزان شهرستان بشمار می رود.
 
وی خاطر نشان کرد: رشد کشاورزی شهرستان در رتبه خوبی است و ما توان  خودکفایی در محصولات دیگر را در شهرستان داریم و این نیاز به همکاری لازم و تلاش بیشتر اعضا و آماده کردن واگذاری زمین های  برخوردار به افراد واجد شرایط و تسهیلات بانکی می‌توان ظرفیت تولید کشاورزی را بالا ببرد.
 
فرماندار شهرستان گفت: از آنجایی که عمده بحث  اقتصادی شهرستان کشاورزی و دامپروری است می بایست اداراتی که مستقیم با حوزه کشاورزی درذ ارتباط هستند با جدیت در این بحث تلاش کنند تا  شاهد تحول چشمگیر در شهرستان باشیم و بتوانیم در استان و کشور به یک جایگاه مطلوب دست یابیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: فرماندار ، پیشوا ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.