سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

پیشنهاد رییس جمهوری در سازمان ملل برگرفته از دین مبین اسلام است

امام جمعه ساوه گفت: پیشنهاد رییس جمهوری در سازمان ملل متحد برگرفته از دین مبین اسلام است که خواستار برقراری صلح و دوستی در جهان است

حجت الاسلام تقوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: جهان عاری از خشونت، افراط گرایی و بدون جنگ و خونریزی از ارزش های ناب اسلام به شمار می رود که همواره در آیات و روایات دینی بر آن تاکید شده است.

وی گفت : حمایت از پیشنهاد ˈقطعنامه مقابله با افراط گراییˈ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشانه تحرک بالای سیاست خارجی دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به این که این امر مورد پذیرش 190 کشور جهان واقع شد، افزود: این مهم در افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی موثر است.

وی گفت : این اقدام رییس جمهوری حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان و بیزاری از جنایتکاران است، اصلی که جمهوری اسلامی همواره بر آن تاکید داشته است.

حجت الاسلام تقوی گفت: دولت تدبیر و امید بار دیگر اعتدال گرایی و پرهیز از هرگونه افراط را به عنوان یک نکته مهم در برقراری صلح و امنیت به کشورها مخابره کرد.

وی با اشاره به این که دین مبین اسلام همواره بر اعتدال گرایی تاکید دارد، افزود: رای کشورها به این پیشنهاد در واقع پذیرفتن نظریه اسلام است.

وی گفت : حمایت کشورها از این پیشنهاد نشان از سیاست های صلح جویانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پویایی کشور به سمت برقراری صلح جهانی و عاری از هرگونه خشونت است./س
 
/
برچسب ها: سازمان ، ملل ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.