سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

کشف و ضبط 53 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز در مازندران

محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران 53 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز را در مناطق مختلف کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار در عملیات ضربتی در آببندان روستای پهناب در حین قرق شکنی پس از بازدید و کنترل شکارچیان تعداد 35 قبضه اسلحه از مجموع سلاح های کشف شده را از شکارچیانی که بدون مجوز اقدام به شکار می کردند، ضبط کردند.

بنابر این گزارش متخلفین برای انجام مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

همچنین محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گلوگاه نیز در عملیات ضربتی 15تن از شکارچیان را که به طور غیرقانونی اقدام به شکار به روش جرگه ای می کردند دستگیر و از آنان تعداد 18 قبضه اسلحه شکاری و تعداد48 قطعه پرنده چنگر و مرغابی کشف وضبط کردند. .

در شکار به روش جرگه ای 40 تا 50 نفر از شکاچیان با حلقه زدن به دور پرندگان آبزی همچون چنگر و مرغابی آنها را در محاصره خود قرار داده و اقدام به کشتار پرنده می کنند.

روابط عمومی محیط زیست مازندران اعلام کرد ،به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک کارگاه تاکسیدرمی حیوانات وحشی، نیروی های یگان حفاظت محیط زیست بابلسر به همراه مامورین انتظامی کلانتری یازده این شهرستان، پس از دریافت حکم قضایی وارد کارگاه شدند.

در این بازرسی تعداد زیادی لاشه پرندگان و پستانداران وحشی شامل لاشه 10 بوتیمار، 2 پلیکان، 3 شنگ، 5 اگرت، 12 حواصیل، یک تنجه، 2 خروس کولی، 20 سار، 6 کبک، یک دلیجه، یک قرقی، 2 گربه وحشی، یک اردک سر بلوطی، 2 اردک سرسبز، 10 زنبورخوار، 8خوتکا، 2 جغد، یک اردک سرسفید، 96 پرستوی دریایی و 43 کاکایی کشف و ضبط و یک نفر متهم نیز در این ارتباط بازداشت شد/س

انتهای پیام ///

برچسب ها: اسلحه ، غیرمجاز ، مازندارن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.