سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروی در نطق میان دستور:

دلسوزان نظام وضع موجود را مدیریت کنند تا سودجویان خیال باطل به سرشان نزند

نماینده مردم سمنان با اشاره به توافق نامه ژنو گفت: دلسوزان نظام باید در حال حاضر که غرب از توافق ژنو ذوق زده است، وضعیت کشور را مدیریت کنند تا سودجویان خیال باطل به سرشان نزند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علیرضا خسروی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خویش در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مفاد عهد نامه ژنو اظهار کرد: نگران و دلواپسیم همچون روزهای پیشین دوباره جریان سیاسی خاصی فرمان عقب گرد از مسیر رفته را دهد.

وی خطاب به اصحاب فتنه و در خصوص سهم خواهی آنان نیز بیان کرد: شما چه چیزی را از نظام طلب کار هستنید؟بگویید تا طلب شما را هرچه که هست به طور تمام و کمال پرداخت کنیم.

خسروی ادامه داد: فتنه کاران به واسطه بردن آبروی نظام مقدس ایران اسلامی در صحنه‌های جهانی و برپا کردن آشوب و قربانی کردن جوانان طلب کار هستند و طلب آنان را باید با طناب و چوبه دار پرداخت کرد.

نماینده مردم سمنان در بهارستان با انتقاد از زیر سوال بردن دیگران در گزارش یکصد روزه دولت بیان کرد: برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم شواریی فرا قوایی به منظور ارائه گزارشات کامل به دولت جدید تشکیل شود تا دیگر شاهد این قبیل اقدامات نباشیم.

خسروی با انتقاد از برخی از انتصابات دولت در این 100 روز افزود: در انتصابات اخیر از مسیر اعتدال خارج شدیم چرا که نمی‌توان از مردمی که در ناامیدکننده‌ترین شرایط در صحنه حضور پیدا کرده و شرط مردانگی را به جا آوردند توقع داشت چشم بر اشتباهات ما ببندند و خطاها را هر چند کوچک و قابل توجیه باشد، نبینند.

وی افزود : دلسوزان نظام باید در حال حاضر که غرب از توافق ژنو ذوق زده هستند، وضعیت کشور را مدیریت کنند تا سودجویان خیال باطل به سرشان نزند.

نماینده مردم سمنان در بهارستان در خاتمه با اشاره به بودجه‌های نیمه تمام شهر خود و خطاب به وزرای کابینه یازدهم اظهار کرد : به حال این پروژه‌ها چاره‌ای بیندیشید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فتنه ، ایران ، امریکا ، توافق ، ژنو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.