سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

شروع بحث‌های انتخاباتی در جبهه پیروان/ دیدار با احزاب اصولگرای مرجع در اولویت است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به لزوم تعامل و وحدت اصولگرایان، گفت: درون جبهه پیروان بحث‌های انتخاباتی را آغاز کرده‌ایم.

"سیدکمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: با توجه به فصل جدیدی که این جبهه آغاز کرده است، راهبرد‌ها و برنامه‌های تقویت احزاب عضو، همچنین تعامل با سایر اصولگرایان را بررسی کردیم.   
 
وی ادامه داد: در راستای تعامل با تشکل‌های اصولگرا با گروه‌های مرجعی همچون جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به ویژه روحانیون و آیات عظام دیدار خواهیم داشت.   
 
سجادی با اعلام اینکه یک جدول زمانبندی تنظیم کرده و براساس آن دیدار‌هایمان را آغاز خواهیم کرد، بیان داشت: دیدار با احزاب اصولگرا و فعالان آن تعامل و همکاری در جهت وحدت و اجماع است، به ویژه اینکه انتخابات مجلس آینده را نیز پیش‌رو داریم.  
 
سخنگوی جبهه پیروان با اعلام اینکه درون جبهه پیروان بحث‌های انتخابات را آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از محورهای مورد بحث جبهه پیروان است، اما هنوز آن را مطرح نکرده و براساس ارتباط ارگانیک جبهه پیروان با علما، دیدار با آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.