سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

روزنامه‌های غیر دولتی آذربایجان دست از شیطنت بردارند

استاندار اردبیل گفت: برخی از روزنامه‌ها و اصحاب قلم غیر دولتی آذربایجان باید از شیطنت‌های خود دست بردارند تا روابط دو کشور دوست و همسایه ایران و آذربایجان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش دیروز در دیدار با سرکنسول جمهوری آذربایجان در استانداری اردبیل اظهار داشت: ما بیش از گذشته به مؤلفه‌های مشترک در دوستی و تقویت روابط بین دو کشور ایران، آذربایجان و استان‌های همجوار نیاز داریم تا براساس همین مشترکات بتوانیم روابط خودمان را تقویت و توسعه دهیم.

وی با قدردانی از حضور سرکنسول آذربایجان و هیئت همراه گفت: با گسترش روابط فی‌مابین و تقویت آن می‌توانیم رفاه بیشتر را به مردم هر دو طرف هدیه کنیم.

خدابخش با اشاره به 380 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، از سرکنسول آذربایجان خواست پیغام صلح و دوستی مردم و مسئولان ایران مخصوصاً مردم استان اردبیل را به مردم و مسئولان آذربایجان برساند.

استاندار اردبیل در ادامه خاطر نشان کرد: باید از شیطنت‌های بعضی روزنامه‌ها و اصحاب قلم غیر دولتی آذربایجان جلوگیری شده و اقدامات جدی در این زمینه به عمل آید تا مشکلی در روابط فی‌مابین به وجود نیاید.

وی احترام و عزت به اتباع کشورمان توسط آذری‌ها را مطرح و خواستار هماهنگی‌های قبلی و زمان‌بندی مناسب در مانورهای صورت پذیرفته در مرزهای مشترک از سوی مسئولان آذربایجان شد/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، روزنامه ، ها ، و اصحاب ، قلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.