سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره مشکات با محوریت آثار رانندگان و تاکسیرانان جنوب غرب پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18، از برگزاری دومین جشنواره مشکات با محوریت آثار رانندگان و تاکسیرانی این منطقه خبر داد.

 
سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری دومین جشنواره مشکات با محوریت آثار رانندگان و تاکسیرانان منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح مشارکت پذیری شهروندان در رویدادها و برنامه های اجتماعی محور در دست اجرا است.  
 
سالمی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح رانندگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با ارائه آثار خود در زمینه های نقاشی، خاطره نویسی، داستان کوتاه، عکاسی، تصویر برداری، کاریکاتور، پوستر آموزشی و ایده خلاقانه شرکت خواهند کرد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری نشست های توجیهی فراخوان دومین جشنواره مشکات ویژه رانندگان ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18، از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
سالمی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر از معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 18 افزد: برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره مشکات و برگزیدگان ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با اهدای جوایزی به رسم یاد بود از اقدامات دیگر معاونت ترافیک شهرداری منطقه 18 است.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.