سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین حجم ساخت و ساز شهر تهران در ناحیه یک است

ناحیه یک شهرداری منطقه 10 با داشتن 750 پرونده ساخت و ساز در دستور کار، آمار بیشترین میزان صدور پروانه در سطح نواحی شهرتهران را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، با توجه به قدمت و فرسودگی بافت شهری در ناحیه 1 منطقه 10 تهران و به منظور اصلاح بافت های آسیب پذیر، با تلاش های پرسنل ستادی و اجرایی و جلب مشارکت شهروندان، نوسازی در کل منطقه و خصوصا در ناحیه 1، روند رو به رشدی داشته و در این راستا  750 فقره پرونده نوسازی و ساخت و ساز در دستور کار این ناحیه قرار گرفته که این رقم نه تنها نسبت به سایر نواحی منطقه بلکه شهر تهران بیشترین آمار را دارد.
 
   این گزارش حاکی است، همچنین ضمن نظارت و اعمال قوانین، برای رعایت اصول ایمنی و حریم شخصی سایر شهروندان و پیشگیری از سد معبر و آسیب رسانی به تاسیسات شهری با ارائه تسهیلات ویژه به مالکان بافت های فرسوده این امکان فراهم آمده تا اقشار مختلف نسبت به نوسازی ملک خود اقدام کنند.
 
 گفتنی است، یکی از رویکرهای مدیریت منطقه توسعه سرانه های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و ... همزمان با نوسازی واحد های فرسوده است و در این راستا شهروندان ساکن در بافت های فرسوده می توانند بانوسازی ملک های خود ضمن استفاده از تسهیلات ارائه شده مدیریت شهری را برای ارائه خدمات بهینه یاری رسانند. 
انتهای پیام/
برچسب ها: حجم ، ساخت ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.