سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

حمايت دولت از سه دهک اول جامعه در بخش تامين مسکن

دولت در طرح جامع مسکن از سه دهک اول جامعه برای برخورداری از مسکن حمایت های ویژه می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در جمع خبرنگاران همدان افزود: طرح جامع مسکن در دولت یازدهم بر پایه اصلی شناسایی خانواده های نیازمند مسکن در کشور بر اساس دهک های درآمدی و اقتصادی برای برخورداری از حمایت دولت است.
به گفته سید محمد پژمان : پس از استخراج نتایج اولیه این طرح که احتمالا تا پایان سال آماده می شود سه دهک اول جامعه از حداکثرحمایت و مداخله دولت در زمینه تامین مسکن مناسب برخوردار می شوند.
وی همچنین با اشاره  به تدوین طرح جامع مسکن در دستور کار دولت گفت: این طرح برای سامان دادن به وضع مسکن در کشور پیش‌بینی شده است و تا چند ماه آینده به مرحله اجرا در می‌آید.
وی شناسایی نیازمندان به مسکن، شناسایی تقریبی و نزدیک به واقعیت دهک‌های اقتصادی و تدارک زیرساخت‌های لازم را از جمله مفاد این طرح بیان کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تمام بضاعت کشور را در این مسیر سازماندهی خواهیم کرد تا همه اقشار جامعه را از مسکن مناسب بهره‌مند کنیم.
پژمان همچنین گفت : همه تعهدات دولت قبل در زمینه مسکن مهر در دولت یازدهم اجرائی می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : همه مساکن مهر که عملیات اجرائی آنها آغاز شده و قرارداد منعقد شده را با قوت دنبال می کنیم و مشکلات موجود بر سر راه اجرای این طرحها را برطرف خواهیم کرد./س
برچسب ها: حمایت ، جامعه ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.