سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس اتحاديه مشاوران املاک کشوري خبر داد:

مشاوران خانم حق نشان دادن "واحد مسکوني" را ندارند

رئيس اتحاديه مشاوران املاک کشوري اعلام کرد: بانواني که در آژانس املاک فعاليت مي‌کنند حق نشان دادن واحد مسکوني را به مشتري ندارند.

 مصطفي قلي خسروي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه بانوان حق نشان دادن واحد مسکوني در آژانس‌هاي املاک را ندارند، افزود: طي بخشنامه که از سوي اتحاديه مشاوران املاک کشوري صادر شده بانوان حق مشاوره و نشان‌ دادن واحد مسکوني به مرد را ندارند.

وي در ادامه افزود: بسياري از پروانه‌هاي صادر‌شده براي مشاوران املاک مربوط به بانوان است و اين بانوان بايد حتما يک مباشر مرد براي راهنمايي آقايان در مشاور املاک خود داشته باشد.

خسروي در ادامه اظهار داشت: درصورتي که متقاضي براي واحد مسکوني خانم باشد بانوان اين آژانس املاک مي‌توانند واحد مسکوني را نشان دهند.

***ثبات قيمتي با آزادسازي خريد و فروش مسکن مهر 

رئيس اتحاديه مشاوران املاک کشوري با اشاره به اينکه آزادشدن خريد و فروش مسکن مهر در افزايش قيمت تأثيري ندارد، افزود: مالکيت محترم است و متقاضيان مي‌توانند واحد مسکوني مهر خود را واگذار کنند.

خسروي در ادامه توضيح داد: پيش از اعلام رسمي وزير راه و شهرسازي مبني برآزادسازي خريد و فروش مسکن مهر بسياري از متقاضيان به صورت قولنامه‌اي اقدام به فروش و يا خريد واحد خود مي‌کردند.

وي خاطرنشان کرد: با آزادسازي خريد و فروش مسکن در قيمت‌ها تغييري نخواهد کرد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: رئیس ، اتحادیه ، مشاوران ، املاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.