سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ با کسب برتری برابر گسترش فولاد صورت گرفت؛

کسب پنجمین پیروزی صبا بعد از 9 هفته

تیم فوتبال صبای قم با پایان دادن به ناکامی‌های اخیر خود سرانجام بعد از 9 هفته طعم شیرین پیروزی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را چشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دهمین بازی خارج از خانه تیم فوتبال صبای قم در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در عصر سومین روز دی ماه و در دیداری از هفته بیستم این فصل در مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد برای این تیم خوش یمن بود و صبا بالاخره از بند ناکامی رها شد.

این در شرایطی است که شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم بعد از چهار بازی بدون پیروزی در هفته‌های شانزدهم تا نوزدهم این فصل، در وضعیت نامطلوبی قرار داشتند و فقط به شکست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز فکر می‌کردند تا در جدول وضعیت خود را بهبود ببخشند که اینگونه نیز شد و صبا سرانجام توانست به ناکامی‌ها پایان داده و بعد از 9 هفته رنگ پیروزی را ببیند.

صبای قم تا قبل از دیدار خارج از خانه با گسترش فولاد تبریز بدترین عملکرد تمام ادوار حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کرد و در حالی برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز صف‌آرایی کرد که مرتضی کاشی، محسن بیات و کیوان امرایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

با این حال بازیکنان صبا در سرمای شدید تبریز دست به کار بزرگی زدند و تیمی که به سادگی در تبریز به دیگر رقبای خود امتیاز نداده بود را با گلی که در دقایق آغازین نیمه دوم به دست آوردند با حساب یک بر صفر شکست داده و بدین ترتیب پنج باخت متوالی را به فراموشی سپردند.

قاضی این دیدار حساس بین تیم‌های رده‌های یازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر غلامرضا جباری بود که با کمک رسول فروغی به عنوان کمک داور اول و رضا عبدوس به عنوان کمک داور دوم این دیدار قضاوت کرد و به سه بازیکن تیم گسترش و یک بازیکن صبا کارت زرد نشان داد.

این دیدار در حالی برگزار شد که تیم فوتبال صبای قم در هفته پنجم از دور برگشت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر در اندیشه جبران چهار هفته ناکامی و کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه به میهمانی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز رفت و توانست بعد از پیروزی هفته دهم که در قم مقابل راه آهن سورینت کسب کرده بود، سرانجام به 9 هفته ناکامی پایان داده و پیروز شود.

دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حالی سه‌شنبه سوم دی پیگیری شد که بازی‌های هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و در هفته صدرنشینی مطلق پرسپولیس و توقف نفت تهران، تیم استقلال تهران نیز خود را به یک قدمی قرمزها رساند تا جدال برای قهرمانی در بالای جدول حساس تر از قبل شود.

بر اساس سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال بازی‌های هفته بیستم در حالی به پایان رسید که بازی‌های هفته بیست و یکم از سیزدهم دی ماه شروع می‌شود و بر اساس آن تیم فوتبال صبای قم در این هفته از رقابت‌ها در شهر قم میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز از ساعت 15 روز شنبه چهاردهم آذر ماه به میزبانی شاگردان صمد مرفاوی در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد تا صبای قم برای یازدهمین بار در بازی‌های خانگی مقابل حریف مطرح خود قرار بگیرد./س


برچسب ها: قم ، کسب ، پیروزی ، صبا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.