سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر؛

"پارک علم و فناوری شیخ بهایی" شهرک علم و تحقیقاتی اصفهان عنوان برتر را کسب کرد

"پارک علم و فناوری شیخ بهایی" شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به عنوان برتر در چهاردهمین جشنواره‌ی ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 92 دست یافت .

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، در چهاردهمین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 1392 که در سالن اجلاس سران و با حضور رئیس جمهور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد پارک علم و فناوری شیخ بهایی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به عنوان پارک علم و فناوری برتر کشور انتخاب گردید.
 
در ادامه این گزارش آمده است: بخشی از تقدیر نامه‌ای که به امضای وزیر علوم تحقیقات و فناوری رسیده به شرح زیر است:
 
تلاش متفکران، اندیشه ورزان و آحاد جامعه‌ی علمی کشور در راستای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نشان‌گر عظم و همت بالای فرهیختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
بر اساس این گزارش؛ "پارک علم و فناوری شیخ بهایی" شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با مساحت حدود 40 هکتار به عنوان اولین پارک جامع فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 1386 موفق به اخذ موافقت قطعی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری شد، که هدف اصلی آن افزایش ثروت در منطقه از طریق ارتقا فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت‌های دانش بنیان حاضر در پارک است.
 
در این گزارش آمده است تا کنون بالغ بر 300 شرکت و موسسه ی دانش بنیان در این پارک فعالیت کرده و تعداد 3162 نفر به صورت تمام وقت و نیمه وقت در این پارک علم و فناوری مشغول به فعالیت هستند. همچنین 50 شرکت دانش بنیان در اراضی پارک علم و فناوری شیخ بهایی در 60 قطعه زمین به مساحت 60 هزار متر مربع سرمایه گذاری نموده است./سل
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.