سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی در منزل شهید "نوریک باباخانیان":

پیام حضرت مسیح(ع) با ایستادگی خانواده شهدای ارامنه ایران جهانی شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایستادگی خانواده شهدای ارامنه ایران پیام حقیقی حضرت مسیح که همان آزادگی است را جهانی کرد.

به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز(سه‌شنبه) با حضور در منزل شهید "نوریک باباخانیان" از شهدای ارامنه که در خرداد سال 67 به شهادت رسید، گفت: ایستادگی خانواده شهدای ارامنه ایران پیام حقیقی حضرت مسیح(ع) که همان آزادگی است را جهانی کرد.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی در جهان عرب و جنبش 99 درصدی در جهان مسیحیت، نمادهایی از بیداری و ایستادگی است که از خانواده شهدا به ارث برده شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هم‌زیستی مسالمت‌آمیز اقوام و ادیان مختلف در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مسیحیان و ارامنه عزیز در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم مسلمان ایران بوده‌اند.

وی ادامه داد: ابراز علاقه و محبت ارامنه عزیز به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام محرم نیز تنها جلوه‌ای از بزرگی منش این اقلیت محترم است که در دوران دفاع مقدس بروزی تمام و کمال داشت.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شهید باباخانیان خود با میل و اراده و بدون اجبار سازمانی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد، اظهار داشت: تمام ادیان الهی یک ریشه دارند و آن تحقق قسط و عدالت است که این شهید بزرگوار هم در همین مسیر گام برداشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ذره‌ای از معرفت و بینش این شهید مسیحی ایرانی در سردمداران دول غربی نیز رسوخ کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، نقدی ، نزدیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.