سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد شهرداری منطقه 18 در سامانه 137 جنوب غرب پایتخت

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 18، از عملکرد شهرداری این منطقه در سامانه 137، خبر داد.

امید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: 4هزار و 325 پیام شهروندی در آذر ماه سال 92، به سامانه 137 شهرداری منطقه 18 ارسال شده است که درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 18 در آذر ماه سال‌جاری 98.56 درصد است.
 
وی با اشاره به ارسال پیام‌های شهروندان در سامانه 137، گفت: پیام‌های ارسالی شهروندان در سامانه 137 شامل ناحیه یک هزار و 216 پیام، ناحیه دو 972 پیام، ناحیه سه 28 پیام، ناحیه هفت 46 پیام، معاونت عمران 36 پیام، حمل ونقل 13 پیام، اجتماعی 10 پیام، اتوبوسرانی 15 پیام است.
 
مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 18 با اشاره به پیام‌های ارسال شهروندان به ترتیب آمار ارسال شده در این سامانه، گفت: آمار ارسال پیام‌های شهروندان به ترتیب در سامانه 137 شهرداری منطقه 18 شامل ناحیه دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، حوزه‌های معاونت عمران، ناوگان اتوبوسرانی، حمل و نقل، اجتماعی از دوم تا یازدهم است.
 
سلیمانی، ادامه داد: ناحیه یک، با تعداد هزار و 216 پیام واحد شهری با 2 پیام به ترتیب بیشترین و کم‌ترین تعداد پیام‌ها را در اختیار دارند.
 
وی در پایان با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان در نواحی هفت گانه شهرداری منطقه 18 افزود:‌ شهرداری ناحیه دو با 18.37 درصد داراری کمترین میزان عدم رضایتمندی و ناحیه هفت با 10 ساعت بهترین عملکرد را در سرعت انجام کار به خود اختصاص داده‌اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: 137 ، شهرداری ، عملکرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.