سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ETPN برنده جایزه نانوپزشکی؛

تشخیص "سرطان سینه" به کمک جدید ترین ابزار "نانو "

اندومگنتیکس (Endomagnetics) به‌عنوان برنده جایزه "نانو پزشکی" ETPN در سال 2013 شناخته شد. این شرکت محصولاتی در حوزه درمان سرطان پستان با استفاده از "فناوری‌ نانو" تولید کرده است. اندومگنتیکس اخیرا دستگاهی برای شناسایی سرطان پستان ساخته است که با استفاده از "نانو ذرات" اکسید آهن، "سرطان پستان" را شناسایی می‌کند .

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران اندومگنتیکس (Endomagnetics) شرکتی است که روی ساخت و بهبود داروهای ضد سرطان پستان فعالیت دارد. این شرکت به‌عنوان یکی از دو برنده جایزه نانوپزشکی ETPN در سال 2013 شناخته شده‌است. رقبای متعددی از اروپا، امریکا و استرالیا برای کسب این جایزه با این شرکت رقابت داشتند. برنده این دوره از رقابت‌ها در نشست نانوپزشکی موسوم به BIO_Europe که در وین اتریش برگزار شد معرفی شدند .

جایزه نانوپزشکی ETPN از جون سال 2013 آغاز شد که توسط انجمن فناوری نانوپزشکی اروپا موسوم به ETPN مدیریت می‌شود. بخشی از حمایت‌های مالی این جایزه توسط کنسرسیوم NANOMED2020 مربوط به اتحادیه اروپا، تامین می‌شود. جایزه نانوپزشکی ETPN هر ساله به بهترین خلاقیت در حوزه نانوپزشکی اعطا می‌شود، این خلاقیت می‌تواند به صورت محصول بوده و یا در قالب پروژه دانشگاهی مطرح شده و در مرتبط با بخش تشخیص، تصویربرداری و درمان باشد. گروه‌های مختلفی از صنعت و دانشگاه علاقه‌مند دریافت این جایزه هستند .

سخنران اول این نشست درباره برنده این دوره می‌گوید: در مورد انتخاب شرکت اندومگنتیکس به‌عنوان برنده این دوره اتفاق نظری میان داوران وجود داشت. داوران این رویداد، متخصصانی از حوزه داروسازی هستند .

اریک مایس از مدیران اندومگنتیکس می‌گوید: اندومگنتیکس از انتخاب خود به‌عنوان برنده این جایزه بسیار خوشحال بوده و به خود می‌بالد. این جایزه می‌تواند موجب تسریع فرآیند تجاری‌سازی دو محصول ما یعنی SentiMag® و Sienna+® شود .

این شرکت به‌عنوان برنده، سخنرانی درباره محصولات و توانمندی‌های خود ارائه کرد. این شرکت قصد دارد تا در کنفرانس CLINAM که در سال 2014 در بازل سوئیس برگزار می‌شود به معرفی محصولات خود بپردازد .

ماه قبل اندومگنتیکس به‌عنوان یکی از فینالیست‌های این جایزه معرفی شد که مقرر بود تا در 20 نوامبر امسال، داوران از میان فینالیست‌ها برنده را مشخص کنند .

انتهای پیام/
برچسب ها: سرطان ، فناوری ، نانو ، تجاری ، ذرات ، اکسید ، آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.