سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌ای برای بهبود وضعیت ترافیکی در منطقه 7

پروژه‌ای با محوریت بهبود وضعیت ترافیکی، ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور، ایجاد و احساس امنیت و جلوگیری از گره‌ها در معابر چهارراه نظام‌آباد و رفع مشکلات ناشی از آن انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،دکتر رضا نگهبان شهردار منطقه هفت، گفت: ساماندهی خطوط تاکسی چهارراه نظام‌آباد واقع در منطقه هفت، انجام می‌شود.
 
وی افزود: پیاده و سوار شدن مسافران، توقف وسایل نقلیه مختلف در این محدوده، مشکلات ترافیک متعددی را فراهم کرده است.
 
وی تصریح کرد: در این طرح دو خط تفکیک شده در ابتدای خیابان سبلان شمالی بالاتر از ایستگاه مترو سبلان با جدول‌بندی ایجاد و برای ساماندهی خطوط از تابلوهای ترافیکی، سیلندر و خط‌کشی استفاده می‌شود.
 
نگهبان، اضافه کرد: این پروژه تا اواخر دی ماه به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه رفتار نادرست ترافیکی باعث بروز حوادث ترافیکی و تصادفات ناشی از عدم ایمنی معبر می‌شد، با انجام مطالعات، ساماندهی خطوط تاکسی منطقه را در دستور کار داریم.
 
وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح مهندسی شبکه خطوط علاوه بر بهبود خدمات‌رسانی تاکسیرانی و مشخص شدن وضعیت دقیق ناوگان و خطوط، میزان مسافر در هر خط و منطقه، کمبودها و مازاد حضور و فعالیت تاکسی‌ها در بخش‌های مختلف شهر با نظارت بهتر و دقیق‌تر بررسی می‌شود.

 
انتهای پیام/
برچسب ها: بهبود ، ترافیک ، منطقه 7
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.