سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

مردم ایران به یاوه‌گو‌یی‌های غرب اعتنا نمی‌کنند

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تاکید بر این که مردم ایران به یاوه گویی آمریکا و غربی‌ها اعتنایی نمی‌کنند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در امور ایران دخالت کند، مگر این که در داخل اختلاف داشته باشیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله علوی‌گرگانی صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان های لرستان و البرز، شرکت کننده در دوره‌های  بصیرت با اشاره به ضرورت تعظیم شعائر الهی در جامعه، اظهارداشت: صلوات یکی از شعائر اسلامی است که همه را به حالت آماده باش نگه می‌دارد.
 
وی با بیان این که تقوای فردی و اجتماعی انسان را از گناهان باز می دارد، افزود: بندگانی که شعائر الهی را با صلابت  اجرا می‌کنند، نشان دهنده ایمان وتقوای پاک آنها است.
 
آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) و ائمه(ع)، دستورات فردی و اجتماعی را به مومنین ابلاغ کرده‌اند و یکی از این موارد، مسئله همکاری و تعاون است.
 
معظم له با تاکید بر این که خداوند یار و کمک کار جماعت است، یادآور شد: اگر در ایران، مردم همراه و همدل نبودند، پیروزی در مقابل  استکبار حاصل نمی شد، براین اساس باید گفت که انقلاب اسلامی با شعار "یدالله فوق ایدیهم" و "یدالله مع الجماعه" پیروز  شده است.
 
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که اگر در جامعه اتحاد و انسجام وجود داشته باشد، دشمنان نمی تواند هیچ گونه تعرضی داشته باشد، افزود: دشمنان با  ایجاد اختلاف و برهم زدن اتحاد جامعه، ضربه های خود را وارد می کنند. ولی همان طور  که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام  تاکید می کنند مردم باید تعاون و اتحاد داشته باشند.
 
وی با بیان این که دشمنان با سیاست تحریک مردم و جدا سازی آنان از روحانیت، به دنبال اختلاف در جامعه هستند، گفت: وجود ولایت فقیه و رهبری معظم  انقلاب به همراه اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردم با روحانیت به جهانیان نشان داد که هیچ ابرقدرتی توانایی مقابله با نظام را ندارد.
 
آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر این که آمریکا در جهان هیچ کاره است و مردم ایران به یاوه گویی غربی ها اعتنایی نمی کنند، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی هیچ ابرقدرتی نمی تواند در امور ایران دخالت کند، مگر این که خدای ناکرده در داخل اختلاف داشته باشیم.
 
معظم له با تاکید بر این که با اتحاد و قدرت در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد، گفت: اگر مردم قدرت ایمان و اتحاد را  حفظ کنند، همه ابرقدرت ها نمی تواند بر آنان غلبه کنند؛ چرا که دین اسلام و مذهب تشیع بر همه ادیان برتری داشته و روزی  همه جهان را فرا خواهد گرفت .
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۰۲:۲۵ ۰۴ دی ۱۳۹۲
ما آمریکا را زیر پا میگذاریم، مرگ بر امری.ای جنایتکار که ملت ایران اکنون فهمیده اند که شما هیچ چیزی نیستید و بزودی نابود میشوید،مرگ بر آل سعود.
شهرام هاشمي
۲۱:۱۵ ۰۳ دی ۱۳۹۲
بسمه تعالي
بفرموده بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران:"ما نان و پنير خود را مي خوريم و بر روي پاي خود مي ايستيم"