سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اينيستا قراردادش را با بارسلونا تمديد کرد

آندرس اينيستا، ستاره باشگاه بارسلونا روز دوشنبه قرارداد خود را با اين تيم به مدت سه سال ديگر تمديد کرد تا همچنان تجربه حضور در تيم ديگري را نداشته باشد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از  پايگاه اينترنتي نشريه اکيپ، اينيستا در سن دوازده سالگي به باشگاه بارسلونا پيوست و تا کنون از اين تيم جدا نشده است.


آندرس اينيستا ستاره باشگاه بارسلونا روز دوشنبه قرارداد خود را با اين تيم به مدت سه سال ديگر تمديد کرد تا همچنان تجربه حضور در تيم ديگري را نداشته باشد.

همان طور که پيش بيني مي شد، اين بازيکن 29 ساله قراردادش را تا سي ام ژوئن دو هزار و هجده ميلادي تمديد کرد. 
بر اين اساس اگر اين بازيکن تا پايان قراردادش در اين تيم بماند در مجموع بيست و دو سال را در اين باشگاه سپري کرده است.

وي در رقابت‌هاي مقدماتي و اصلي يورو 2008 براي اسپانيا بازي کرد و نقش مهمي در قهرماني اين تيم داشت که در نهايت باعث شد اسم وي در ليست تيم منتخب تورنمنت حاضر باشد. در جام جهاني 2010آفريقاي جنوبي نيز اينيستا تيم اسپانيا را همراهي کرد و نقش کليدي در پيروزي تيمش داشت. آندرس اينيستا در فينال اين بازيها با به ثمر رساندن تنها گل بازي در دقيقه 116 باعث شد تا اسپانيا با پيروزي بر هلند براي اولين بار قهرمان جهان گردد.

اين گل او باعث شد تا وي به عنوان بهترين بازيکن بازي انتخاب شود و به محبوبيت‌هاي او افزوده شود. وي همچنين جايزه‌ي بهترين بازيکن اروپا را در سال 2011-2012 برده است.


انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.