سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پتکوويچ مربي تيم فوتبال لاتزيو ايتاليا جانشين اوتمار هيتزفيلد شد

فدراسيون فوتبال سوييس روز دوشنبه اعلام کرد ولاديمير پتکوويچ مربي تيم فوتبال لاتزيو ايتاليا جانشين اوتمار هيتزفيلد مربي آلماني تيم ملي فوتبال سوييس مي‌شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از خبرگزاري فرانسه از ژنو، در اين بيانيه آمده است: اگر تيم فوتبال سوييس در آن زمان به رقابت‌هاي جام ملت هاي اروپا يورو 2016 (دهم ژوئن لغايت دهم ژوئيه) صعود کند، وي تا پايان اين رقابت‌ها هدايت تيم  را بر عهده خواهد داشت.


فدراسيون فوتبال سوييس روز دوشنبه اعلام کرد ولاديمير پتکوويچ مربي تيم فوتبال لاتزيو ايتاليا جانشين اوتمار هيتزفيلد مربي آلماني تيم ملي فوتبال سوييس مي‌شود.

فدراسيون فوتبال سوييس دربيانيه‌اي اعلام کرد: پتکوويچ روز دوشنبه با فدراسيون قراردادي يک ساله امضا کرد که از يکم ژوئيه 2014 به اجرا درخواهد آمد و تا اواخر 2015 ادامه خواهد داشت.

آنتونيو مانيکون به عنوان دستيار و پائولو رونگوني به عنوان مربي بدن ساز ، پتکوويچ پنجاه ساله را در هدايت تيم ملي سوييس همراهي مي‌کنند.

پتکوويچ که اصالتا اهل سارايوو است، مدت زيادي از دوران بازيگري خود را در تيم هاي سوييس به ويژه سيون سپري کرده است. وي از تابستان سال 2012 هدايت لاتزيو را بر عهده گرفت و به همراه اين تيم قهرمان جام حذفي شد.

هيتزفيلد 64 ساله و مربي سابق تيم هاي دوتموند و بايرن مونيخ پيشتر در ماه اکتبر اعلام کرده بود به تمديد قراردادش با فدراسيون فوتبال سوئيس تمايلي ندارد و علاقه مند است  بازنشسته شود.

اين مربي آلماني از اول ژوئيه 2008 هدايت تيم سوييس را برعهده گرفت و به همراه اين تيم در رقابت هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي حضور يافت اما نتوانست بليط حضور رقابت هاي يورو 2012 در اوکراين و لهستان را کسب کند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.