سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفتمین جلسه دادگاه اختلاس از بیمه ایران/ 3

متهم "ر- م": اتهامات را نمی‌پذیرم و عین مبلغ را به آقای "د - س" تحویل داده‌ام

متهم "ر - م" در دفاعیات خود گفت: بنده اتهامات را نمی‌پذیرم و عین مبلغ را به آقای "د - س" تحویل داده‌ام و این درحالی است که طلب بنده از آقای "د - س" همچنان پابر جاست.

به گزارش خبرنگار حقوقی - قضایی باشگاه خبرنگاران، هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرنده متهمان بیمه ایران صبح امروز سه‌شنبه سوم دی ماه در شعبه 79 دادگاه کیفزی استان تهران به ریاست "قاضی کشکولی" برگزار شد.

متهم "ر- م" در جایگاه برای آخرین دفاعیات در جایگاه حاضر شد.

"قاضی کشکولی" در تفهیم اتهام وی گفت: اتهامات آقای "ر- م" دایر بر پولشویی به میزان 3 میلیارد و 764 میلیون و 755 هزار ریال و معاونت در اختلاس به همین میزان و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفتصدو پنجاه میلیون ریال است.

متهم "ر - م" در دفاعیات خود گفت: بنده اتهامات را نمی‌پذیرم و عین مبلغ را به آقای "د - س" تحویل داده‌ام و این درحالی است که طلب بنده از آقای "د - س" همچنان پابر جاست.

وی ادامه داد: بنده در پشت نویسی چکها آدرس غلط و شماره موبایل اشتباه یاد داشت نکرده‌ام و در کیفر خواست من آمده است که بنده دوازده فقره چک به میزان 370 میلیون پاس کردم واین درحالی است که تعداد این چکها هفت تا هشت فقره بوده است.

قاضی خطاب به متهم "ر - م" گفت : چند فقره چک را به حساب خودت پاس کرده ای و چه دلیل و مدرکی دارید که آقای د.س به شما بدهکار است؟

متهم ر- م پاسخ داد: برطبق اظهارات خود آقای "ف" مشخص است که وی به من بدهکار است.
 
قاضی خطاب به متهم "ر- م" پرسید توضیح دهید که سرمایه گذاری با آقای "د- ف" به چه صورت بوده است؟  
 
متهم پاسخ داد: از سال 83 من و آقای "د- ف" در تهران تالار داشتیم و بعد از آن به کرج آمدیم و آقای "ح" هم با ما شریک شد و از سال 85 و 86، 7 تا 8 فقره چک را وصول کردند.

انتهای پیام/
 


برچسب ها: معاونت ، اختلاس ، چکها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.