سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومين جشنواره شكوفا رايانه اي در پايتخت؛

برگزاری مسابقات رایانه ای در منطقه21

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 خبرداد : بازی های رایانه ای یکی از کانون های هفتگانه دومین جشنواره شکوفا به شمار می رود که مسابقات آن در سطح منطقه با رقابت شهروندان محلات 17 گانه برگزار شد .

کمالی نسب در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  گفت : رقابتهای بازیهای رایانه ای منطقه 21 در مرحله منطقه ای با همکاری ادارات برنامه ریزی و توسعه شهری و اداره تربیت بدنی منطقه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که 280 نفر از شهروندان این منطقه در آن شرکت کردند .

وی افزود : در بخش بانوان در رشته حلزون نامه بر ، خانم ها یلدا انصاری ، زهرا کاظمی و زهره کاظمی به ترتیب رتبه اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند و در رشته شتاب در شهر خانم ها ستاره ساریخانی ، شیوا خسروی و ستاره فنونی به ترتیب رتبه اول تا سوم را حائز نمودند .

کمالی نسب ادامه داد : همچنین در بخش آقایان در رشته   PES مقام اول تا سوم به ترتیب به علیرضا فرح پور ، بهنام محمدی و پیمان مهدی و در رشته FIFA مقام اول تا سوم به ترتیب به علی حسن لو ، امیر حسین احمدی و فراز بخرد اختصاص یافت .
 
وی تاكيد كرد  : در بخش بازی های گروهی نیز در رشته counter تیم های فرهنگیان infected ، فرهنگیان infeparty و Radio game حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در رشته call of beauty نیز تیم باشگاه نفت ، تیم شهرک شهرداری و تیم وفا به ترتیب مقام اول ، دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 شهرداری تهران خاطرنشان كرد : این برندگان برای شرکت در مسابقات نهایی بازی های رایانه ای سطح شهر تهران به دبیرخانه کانون بازی های رایانه ای دومین جشنواره شکوفا معرفی می شوند .
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.