سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

احتمال بارش پراکنده برف و باران در نیمه شمالی استان از امروز

رئیس اداره هواشناسی خراسان رضوی از احتمال بارش خفیف و پراکنده برف و باران در نیمه شمالی استان خبر داد.

یحیی قائنی پور در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این خبر اظهار کرد: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد امواجی ضعیف اما ناپایدار تراز میانی جو از نوار شمالی استان خراسان رضوی عبور می کند و در نقاط دیگر استان جریانات پایدار تراز میانی جو مستقر می باشد که این روند احتمالا موجب بارشهای خفیف و پراکنده در نوار شمالی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: در سطح زمین وجود توده هوای پر فشار شمالی و نسبتا سرد موجب خواهد شد طی امروز و فردا هوای سرد در سطح استان خراسان رضوی ماندگار باشد.

قائنی پور تاکید کرد: با این حال از روز چهارشنبه با تضعیف جریانات سرد در سطح زمین از شدت سرما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاسته خواهد شد.

وی با بیان این که پدیده مهم دیگر در چند روز آینده مه صبحگاهی و وزش باد می باشد، افزود: وزش باد در برخی نقاط شرقی و جنوبی استان، نسبتا شدید همراه با گرد و غبار پیش بینی می شود .

رئیس اداره هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با حداقل دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سرد ترین و شهرستان سبزوار با حداکثر دمای ۸+ درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مشهد بین ۵- و ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی قوچان و بمیزان کمتر از ۱/۰ میلیمتر گزارش شده است.

 

برچسب ها: امروز ، احتمال ، بارش ، باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.