سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرفه‌ای ترین سارق منازل غرب تهران در دام پلیس اسیر شد؛

"شاهین مارگیر" دستگیر شد

پسر جوانی که با تنها همدستش اقدام به سرقت منازل غرب تهران می‌کرد، در یک تعقیب و گریز طاقت فرسای پلیسی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پی چندین مورد شکایت اهالی غرب تهران در خصوص سرقت منازل موضوع در دستور کار کلانتری‌های غرب پایتخت قرار گرفت.
 
در این راستا کلانتری تهرانسر با فعال سازی گروهی از ماموران تجسس و اطلاعات، فعالیت خود را جهت دستگیری این سارق حرفه‌ای که هیچگونه سرنخی از خود بر جای نگذاشته بود، آغاز نمود.
 
پس از چنیدن روز کار شبانه روزی و رصد دوربین‌های امنیتی و همچنین استفاده استفاده منابع اطلاعاتی ماموران دریافتند که پشت تمامی این سرقت‌ها فردی است به نام به شاهین معروف به "شاهین مارگیر" که از سابقه داران سرقت است و مدتی هم به دلیل سرقت خودرو و مالخری در زندان بوده است.
 
با محرز شدن هویت سارق ماموران با شگرد‌های خاص خود توانستند وی را در حالی که برای فروش اموال مسروقه به اتوبان کرج رفته بود ردیابی کرده و جهت دستگیری این سارق اقدام کنند.
 
متهم با دیدن پلیس سریعا با خودرو پژو به سمت اتوبان کرج متواری شد و ماموران به دلیل حساسیت ویژه‌ای که این پرونده داشت پس از چند بار دستور توقف و شلیک تیر هوایی نهایت به ناچار چرخ خودرو را هدف گرفته و با پنچر کردن آن خودرو را متوقف ساخته و متهم را در حالی که قصد فرار با پای پیاده را داشت دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
 
گفتنی است متهم پس از اعتراف به سرقت چندین منزل در غرب تهران جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.