سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

رفع مشکلات آبیک از سوی مسئولان قزوین

اعضای شورای اسلامی شهر آبیک خواستار رفع مشکلات و معضلات شهر و شهرستان آبیک از سوی مسئولان استان قزوین شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، این جلسه که صبح امروز به دعوت اعضای شورای اسلامی شهر در محل دفتر این شورا برگزار شده بود، در حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مشکلات و معضلات شهر آبیک در زمینه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه تعدادی از اعضای شورا مسائل و مشکلات پیش رو این شهر و شهرستان را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان، پیگیری راه‌اندازی و ارائه خدمات درمانی بیمارستان دولتی شهر علی رغم افتتاح با حضور معاون اول دولت دهم در 13 خرداد ماه امسال و رفع کمبود آب شرب شهر از مشکلاتی بود که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر آبیک مطرح شد.

استفاده از مدیران بومی در ادارات شهرستان آبیک و رفع مشکل گازرسانی به واحدهای مسکونی قولنامه‌ای شهر آبیک از دیگر مشکلاتی بود که از سوی برخی از اعضای شورای اسلامی شهر آبیک بیان شد و خواستار رفع آن مشکلات از سوی مسئولان استان قزوین شدند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای ضمن قول مساعد در پیگیری و حل مسائل مطرح شده از سوی شورا اظهار داشت: امروز خدمت بدون منت و انجام کار برای رضای خدا باید اولویت اعضای شورا باشد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی بر پرهیز از هرگونه اختلاف و سلیقه در صحن شورا تأکید کرد و افزود: امروز شورایی موفق و کارآمد است که در سایه وفاق و همدلی و همفکری و ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی و گروهی و سیاسی حرکت و انجام مسئولیت کند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قزوین ، آبیک ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.