سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیام‌های جداگانه؛

بروجردی سال ‌نو میلادی را به همتایان خود در کشورهای مسیحی تبریک گفت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیام‌های جداگانه به همتایان خود در مجالس کشورهای مسیحی سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) و آغاز سال جدید میلادی را تبریک گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیام‌های جداگانه به همتایان خود در مجالس کشورهای مسیحی سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) و آغاز سال جدید میلادی را تبریک گفت.

متن کامل پیام علاءالدین بروجردی به شرح ذیل است:
 
خرسندم صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن سالگرد تولد عیسی مسیح علیه السلام پیامبر بزرگ الهی و آغاز سال جدید میلادی، به جناب عالی و همکاران محترمتان ابراز دارم.
 
حضرت عیسی علیه السلام مانند همه پیامبران الهی انسان را به رستگاری در پرتو عدالت خواهی، ایستادگی در برابر ظلم و ستم و مبارزه برای اقامه ارزش‌های والای الهی دعوت می‌نماید. اینک نیز از پس قرن‌ها و حوادث پرفراز و نشیب تنها با تمسک به این ارزشها و آموزه‌ها می‌توان جامعه بشری را به آزادی و صلح، رفاه و پیشرفت رهنمون ساخت.
 
عالیجناب:
 
با اعتقاد راسخ به نقش موثر مجالس در تقویت و تحکیم پایه‌های دوستی، صمیمیت و صلح میان ملت‌ها، مایلم بر آمادگی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای گسترش مراودات نزدیک و صمیمانه با جناب علی و همکاران‌تان تاکید نمایم. امید است در سال آتی با مساعی مشترک، شاهد گسترش همکاری‌های فی مابین دو پارلمان باشیم.
 
سالی سرشار از خوشبختی، شادکامی توام با سلامتی و سربلندی برای‌تان آرزو دارم.
 
انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.