سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی/

خدمات شهری شیروان نمره قابل قبولی ندارد

خدمات شهری شیروان نمره قابل قبولی ندارد و مردم این شهر چشم به راه خدمات شهردار جدید هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، شهر شیروان از کهن شهرهای کشور بوده که در 120 کیلومتری مشهد و در 60 کیلومتری بجنورد قرار دارد، زمانی دومین شهر صنعتی خراسان بزرگ محسوب می‌شد اما امروزه از غافله صنعت عقب افتاده است.

پای درد دل ساکنان این دیار فرهنگ و ادب پرور نشسته‌ایم و عمده گلایه‌های مردم شهر شیروان را از ناحیه شهرداری جویا شدیم که آنان عنوان کردند: انتظار داریم شهردار جدید با تعامل سایر ادارات در جهت رشد و توسعه شیروان گام‌های اصولی بردارد.

شهروندان شیروان عمده مشکلات این شهر را عدم توجه به شهربازی، الگوهای معماری سنتی، رسانه‌ها و مطبوعات، زمین‌های بایر، حضور افراد زباله گرد، جولان سگ‌های ولگرد، وجود دامداری‌های سنتی، وجود چاله چوله‌های کوچه‌ها، وجود کوچه‌های خاکی، عدم تابلوهای راهنما و پلاک‌ها و کدهای پستی مناطق جدید عنوان کردند.

آنان همچنین عدم توجه به مبلمان و زیباسازی شهر، آلودگی صوتی، وجود کارگاه‌های مزاحم، خرید و فروش پرندگان اهلی در برخی مناطق و اماکن بدون مجوز، ایجاد سد معبر، رها شدن زباله و نخاله در مناطق، کمبود سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر، عدم پارکینگ، ترافیک، آسفالت نامناسب، کمبود امکانات تفریحی، ورزشی و گردشگری را از دیگر مشکلات این شهر دانستند.

عدم توجه به بافت‌های فرسوده، عدم نظارت دقیق بر حسن کار پرسنل شهرداری در ساعات اداری، کمبود سطل زباله، تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه تمام شهری، تکمیل نشدن پروژه مدیریت بحران در شهرک امام، عدم توجه به میدان اصلی، نبود پل هوایی، توجه ناکافی به فضای سبز و نامناسب بودن سرعت گیر در کمربندی را از مشکلات دیگر این شهر و کمبودهای این مجموعه در خدمات‌رسانی به شهروندان برشمردند.

شهرستان شیروان با 90 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان خراسان شمالی محسوب می‌شود.
برچسب ها: خراسان ، شیروان ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.