سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/ رئیس فدراسیون بسکتبال:

ایران فراتر از آسیا

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در حال حاضر بسکتبال ایران فراتر از آسیا است.

مشحون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: با تلاش بازیکنان، مربیان، روسا هیئت های استان ها و دلسوزان ورزش از بهترین های آسیا در چند سال متوالی هستیم.

وی با اشاره به رشد وتوسعه بی سابقه بسکتبال ایران در آسیا تصریح کرد: در 10 سال گذشته جایگاه بسکتبال ایران در بین هشت تیم غرب آسیا ششمی بود، ولی در چند سال اخیر همیشه از مدعیان قهرمانی در آسیا هستیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در ادامه گفت: اخلاق مداری وعشق در کار وبرنامه ریزی اصولی از موفقیت های فدراسیون بسکتبال است که توانسته به جایگاه خوبی دست یابد.

مشحون با اشاره به شکست ناباورانه ایران در بازی های آسیایی چین انتخابی المپیک مقابل اردن افزود: این شکست موجب شد که حق ایران در المپیک 2012 لندن سوخته وچین در بازی های المپیک حضور یابد.

وی گفت: پس از سه سال با پی گیره های به عمل توسط فدراسیون مشخص شده بود که چینی ها تمام عوامل اجرایی وداوران دوتیم ایران واردن را خریداری کردند تا خودشان به جای ایران به المپیک بروند.

رئیس فدراسیون بسکتبال ابراز داشت: در مسابقات یک سال گذشته در مانیل فیلیپین تیم ملی با تیم دوم خود انتقام شکست مقابل اردن را با 40 امتیاز اختلاف گرفت تا قدرت بسکتبال ایران را به رخ دیگر کشورها کشیده شود.

مشحون هیئت بسکتبال مازندران را از هیئت های برتر کشورعنوان کرد و اذعان داشت: در صورت مهیا شدن زیرساخت ها در استان توانایی واستعداد ورزشکاران مطلوب است.

وی افزود: مازندران به عنوان تنها هیئتبسکتبال در کشور است که به طور منظم گزارش هفتگی وعملکرد هیئت را به فدراسیون ارسال می کند.

رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در پایان با اشاره به کمبود اعتبارات و بودجه خاطر نشان کرد: اگر مسئولین ومدیران برای بسکتبال ارزش قائل شوند جایگاه بسکتبال ایران در دنیا رشد بیشتری خواهد کرد./س

/انتهای پیام

برچسب ها: بسکتبال ، فراتر ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.